نسخه چاپی

دستور فرمانده كل قوا:

سایت‌های پدافندی متعدد در مناطق حساس افزوده شد

عکس خبري -سايت‌هاي پدافندي متعدد در مناطق حساس افزوده شد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌النبیاء (ص) از برگزاری رزمایش پدافندی متفاوت در سال ۹۳ خبر داد و گفت: با فرمان و نظارت مستقیم مقام معظم رهبری سایت‌های متعددی در مناطق حساس و استراتژیك به مجموعه پدافندی كشور افزوده شد.

به گزراش نما ، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) به تشریح دستاورهای این قرارگاه در سال گذشته پرداخت و گفت: در سال 92 پیشرفت‌های خوبی هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی در مجموعه قرارگاه پدافند هوایی داشتیم و با فرمان و نظارت مستقیم مقام معظم رهبری سایت‌های متعددی در مناطق حساس و استراتژیک به مجموعه پدافندی کشور افزوده شد.
وی افزود:در طول سال گذشته در حوزه ارتقاء توان رزم و طراحی، تولید و گسترش انواع سامانه های راداری پیشرفت‌های بسیار قابل توجه‌ای در مجموعه پدافند حاصل شد که ورود سامانه راداری آرش، سامانه راداری دهم شهریور و رادار مراقب از جمله این دستاوردها بود.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با اشاره به پروژه موشکی تلاش، سامانه موشکی مرصاد (2) و موشک‌های ارتفاع متوسط شلمچه گفت: با تلاش متخصصین صنایع دفاعی کشور و همت کارکنان قرارگاه پدافند هوایی هم اکنون این قرارگاه از توانایی خوبی در تمامی سطوح برخوردار است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: برای سال93 رزمایشی خاص در نظر گرفته شده است که مشابه هیچ کدام از رزمایش‌های برگزار شده پدافند هوایی تاکنون نیست و انشاءا... نتایج خوبی برای مجموعه ارکان دفاع هوایی کشور در پی خواهد داشت.

۱۳۹۳/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...