نسخه چاپی

دولت به دخالت غربی ها واكنش نشان دهد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت كه جمهوری اسلامی ایران به هیچ كشوری باج نمی دهد و اگر كسی بخواهد به خارجی ها باج دهد خود را از نظام جدا كرده است.

به گزارش نما ، به نقل از فارس، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، با انتقاد شدید از قطعنامه پارلمان اروپا، این قطعنامه را دخالت آشکار در امور داخلی کشورمان دانست.
وی با بیان اینکه حاکمیت جمهوری اسلامی ایران هیچ ارتباطی به اروپایی ها ندارد، تصریح کرد: ما طبق ضوابط و قوانین خود عمل می کنیم و هیچ دخالتی از سوی اروپایی ها را برنمی تابیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اروپایی ها باید بدانند جمهوری اسلامی ایران کشوری مستقل است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به هیچ کشوری باج نمی دهد و اگر کسی بخواهد به خارجی ها باج دهد خود را از اندیشه نظام جدا کرده است.
آقاتهرانی با بیان اینکه اروپایی ها متوجه شرایط و وضعیت خود و وضعیت کشورمان نیستند، خاطرنشان کرد: باید خطاب به آنها گفت که تصور نکنید اتفاق خاصی در ایران افتاده است.
وی همچنین از دولت خواست نسبت به دخالت های خارجی از خود واکنش قاطع نشان دهد تا طرف های خارجی برای دخالت در امور ایران طمع نکنند.

۱۳۹۳/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...