نسخه چاپی

مجلس نحوه اداره صدا وسیما را بازبینی می‌كند

عضو كمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در صورت تصویب نهایی طرح اداره سازمان صداوسیما، بازبینی در درون سازمان، عملكرد آن، مسایل فرهنگی و نحوه برنامه‌سازی درسازمان صورت می‌گیرد، بر این اساس امید است این قانون مبنای عمل سازمان قرار گرفته و شاهد ارتقای كیفی در تولید برنامه‌ها و فرهنگ عمومی جامعه باشیم.

به گزارش نما ، به نقل از خانه ملت، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، با بیان اینکه به زودی بررسی طرح اداره صداوسیما در دستور کار صحن مجلس قرار می‌گیرد، گفت: در این طرح وظایف، مسئولیت‌ها و اختیارات رئیس سازمان صدا و سیما مورد بازبینی قرار گرفته است.
جمشید جعفرپور درباره طرح اداره صداوسیما و بررسی آن در کمیسیون فرهنگی مجلس، افزود: مقدمات این طرح ابتدا در مجلس هشتم فراهم شد و حال در دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس نهم قرار دارد.
نماینده مردم لارستان و خنج در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مواد طرح اداره صداوسیما در کمیسیون فرهنگی مجلس مورد بازبینی قرار گرفت، ادامه داد: بررسی این طرح چندماه پیش در کمیسیون فرهنگی مجلس به اتمام رسید و برای طی ادامه مسیر به مرکز پژوهش‌های مجلس و معاونت قوانین مجلس فرستاده شد؛ اکنون نیز این طرح دوباره به کمیسیون ارسال شده تا بعد از جمع‌بندی در دستور کار صحن مجلس قرار گیرد.
این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ در تشریح جزئیات بررسی طرح اداره صداوسیما در کمیسیون فرهنگی مجلس، تاکید کرد: محتوای این طرح درباره سیاست‌ها و قوانینی است که در اداره صداوسیما باید مورد توجه قرار گیرد.
وی تاکید کرد: انتخاب اعضای شورای نظارت بر صداوسیما و نحوه اعمال نظارت و ارایه گزارش به مراجع ‌ذی‌صلاح از جمله مواردی است که در طرح ادره صداوسیما لحاظ شده است.
جعفرپور یادآور شد: همچنین وظایف، مسئولیت‌ها و اختیارات رئیس سازمان صداوسیما مورد بازبینی قرار گرفته و به مسایلی همچون نحوه نظارت در گردش مالی و مسایل اقتصادی سازمان اشاره دارد.
عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در صورت تصویب نهایی طرح اداره سازمان صداوسیما، بازبینی در درون سازمان، عملکرد آن، مسایل فرهنگی و نحوه برنامه‌سازی درسازمان صورت می‌گیرد، بر این اساس امید است این قانون مبنای عمل سازمان قرار گرفته و شاهد ارتقای کیفی در تولید برنامه‌ها و فرهنگ عمومی جامعه باشیم.

۱۳۹۳/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...