نسخه چاپی

حذف سؤالات زاید از وزرای دولت

عکس خبري -حذف سؤالات زايد از وزراي دولت

شورای مركزی فراكسیون رهروان ولایت مجلس مقرر كرد كه پیش از طرح سؤال از وزرا، برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مجلس، سؤالات در فراكسیون مطرح شده و سپس در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

به گزارش نما ، به نقل از تسنیم، اسماعیل جلیلی عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی این فراکسیون، گفت: در جلسه امروز شورای مرکزی این فراکسیون که صبح امروز با حضور تمامی اعضای این شورا برگزار شد، موضوع سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های این فراکسیون در این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: در این جلسه قرار شد که کمیته اقتصادی فراکسیون، تلاش و برنامه‌ریزی‌ کند تا در راستای تحقق اهداف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی جلساتی را با صاحبنظران در این حوزه داشته باشد.
عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس در ادامه اظهارداشت: بیژن زنگنه وزیر نفت در بخش دیگری از این جلسه حضور یافت و در مورد برنامه‌های این وزارتخانه‌های در حوزه تحقق اهداف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، توضیحاتی را به اعضای شورای مرکزی فراکسیون ارائه داد.
جلیلی تأکید کرد: در بخش دیگری از این جلسه، طرح سؤالات از وزرا درمجلس مورد بررسی قرار گرفت که اکثریت اعضا معتقد بودند که تعداد سؤالات نمایندگان از وزرای دولت ارزش افزوده‌ای برای مردم در راستای حل مشکلات جامعه ایجاد نمی‌کند که در این زمینه پیشنهاد شد برای ورود به سؤالات سعی شود در صورتی که فراکسیون در مورد موضوع خاص نظری داشت، مطرح شده و سپس در مورد آن تصمیم‌گیری شود.
وی ادامه داد: در این جلسه قرار شد که در زمینه سؤال از وزرا، وارد چرخه‌ای نشویم که باعث اتلاف وقت و هزینه‌های مجلس شده و ارزش افزوده‌ای برای هیچ بخشی نداشته باشد.
عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس، خاطر نشان کرد: در این جلسه تمامی اعضای شورای مرکزی حضور داشتند که کاظم جلالی ریاست آن را به عهده داشت، اما رئیس مجلس در این جلسه حضور نداشت.

۱۳۹۳/۱/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...