نسخه چاپی

گزارش تمرین تیم ملی والیبال

نحوه تمرین بازیكنان تیم ملی والیبال ایران با حضور چورا، مربی تمرین دهنده تغییر كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، چورا که روز پنج شنبه گذشته وارد ایران شده بود، از روز گذشته با حضور در کمپ تیم های ملی در تمرینات تیم الف شرکت کرد.

امروز بازیکنان پس از صحبت های اولیه کادر فنی زیر نظر چورا به گرم کردن پرداختند و سپس به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول به کار با وزنه پرداختند و گروه دوم تمرینات توپی زیر نظر کادر فنی با هدایت حسین معدنی و چورا انجام دادند؛ در حالی که در گذشته این دو گروه جای خود را با هم عوض می کردند، این بار این اتفاق رخ نداد تا نخستین تغییر در نحوه تمرینات ملی پوشان اجرا شود.

* تمرینات تخصصی پست پاسور و لیبرو محور تمرینات چورا در این جلسه بود و وی به شیوه خود و بر اساس برنامه های کواچ تمرینات را هدایت و بازیکنان را تمرین می داد.

* در تمرین امروز حسین معدنی هم حضور داشت و نحوه تمرینات ملی پوشان را بررسی می کرد. پیش از تمرین تیم "الف"، ملی پوشان تیم "ب" زیر نظر پیمان اکبری به مرور کارهای تکنیکی و تاکتیکی پرداختند.

* شاگردان پیمان اکبری که خود را برای حضور در جام کنفدراسیون والیبال آسیا و چند تورنمنت بین المللی دیگر آماده می کنند امروز زیر نظر رضا ابراهیمی و ایرج مقدم به عنوان مربی به تمرین پرداختند.

* تمرکز روی دریافت اول و ارسال پاس های دقیق توسط پاسور ها از جمله مهمترین کارهای ملی پوشان بود که چورا با هماهنگی کواچ در تمرینات اجرا کرد. بازیکنانی مانند فرهاد قائمی، عبدالرضا علیزاده، رحمان داودی، محمدطاهر وادی و مهدی مهدوی در این تمرینات حضور فعالی داشتند.

* در ابتدای تمرین بازیکنانی مانند امیر غفور و فرهاد قائمی با مراجعه به دکتر افروزی شرایط جسمانی خود را بررسی کردند؛ به گفته پزشک تیم ملی هیچ کدام از بازیکنان آسیب دیدگی جدی ندارند.

* تمرینات ملی پوشان امروز در حالی برگزار می شد محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال به علت حاد شدن مشکل تیروئیدش، در بیمارستان خاتم الانبیاء بستری است؛ ملی پوشان در تمرین امروز پیگیر حال داورزنی بودند.

* تیم ملی والیبال ایران تمرینات آمادگی خود را برای شرکت در لیگ جهانی، قهرمانی جهان ۲۰۱۴ لهستان و بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی برگزار می کند.

* اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم های ملی به این شرح است:

تیم ملی الف: سعید معروف، مهدی مهدوی و محمد طاهر وادی (پاسور)، عادل غلامی، آرمین تشکری، سامان فائزی و سعید مصطفی وند (سرعتی)، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، رحمان داوودی، علیرضا مباشری و میلاد عبادی پور (دریافت کننده)، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد پیروت پور و رضا قرا (پشت خط زن)، فرهاد ظریف، ناصر رحیمی پناه و مهدی مرندی (لیبرو).

تیم ملی ب: بهزاد حیدرشاهی، فرهاد سال افزون و رسول نجفی (پاسور)، مصطفی شریفات، سجاد دهنوی، محمد فتحعلی، عابدینی، علی رشیدی، مسعود غلامی (سرعتی)، علیرضا نصر اصفهانی، سید جواد معنوی نژاد، سعید جواهری توانا، حامد تارودی، سعید شیرود، مجتبی قلی زاده (دریافت کننده)، جواد حسین آبادی، رضا صفایی و امین علوی (پشت خط زن)، مجتبی یوسفی، عبدالرضا علیزاده و ابوالفضل قلی پور (لیبرو).

۱۳۹۳/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...