نسخه چاپی

سفر هیئت پارلمانی ایران به انگلیس هنوز قطعی نیست

عکس خبري -سفر هيئت پارلماني ايران به انگليس هنوز قطعي نيست

رئیس گروه دوستی ایران و انگلیس در مجلس در رابطه با سفر گروه پارلمانی ایران به انگلیس، گفت: نمی‌توان گفت كه سفر پارلمانی ایران به انگلیس قطعی است، چراكه زمان قطعی آن تاكنون مشخص نشده‌ است.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "عباسعلی منصوری آرانی، نماینده مردم کاشان،‌آران و بیدگل در مجلس و رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس در مجلس در رابطه با سفر گروه پارلمانی ایران به انگلیس، اظهار داشت: نمی‌توان گفت که این سفر قطعی است چراکه زمان قطعی آن تاکنون مشخص نشده‌ است.
وی افزود: در سفر پارلمانی انگلیس به تهران مواضع و موضوعاتی مطرح شد که به خوبی پیش می‌رود و اگر این روند همچنان ادامه پیدا کند به نظر می‌رسد که این سفر انجام شود.
رئیس گروه دوستی ایران و انگلیس در مجلس تصریح کرد: این دعوت از سوی پارلمان انگلیس صورت گرفته، اما کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی که مسئول بررسی و تایید سفرهای پارلمانی بوده و نظر نهایی دعوت‌نامه‌های مجلس را پاسخ می‌دهد.
وی با بیان اینکه کمیته روابط خارجی مجلس تاکنون نظر قطعی خود را در رابطه با سفر پارلمانی ایران به انگلیس اعلام نکرده است،‌ اظهار داشت: این سفر قطعی نیست چراکه کمیته روابط خارجی مجلس تاکنون نظر قطعی خود را دراین رابطه اعلام نکرده است.

۱۳۹۳/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...