نسخه چاپی

سرنوشت غرفه اصغر فرهادی در ایران

مدیرعامل موزه سینما گفت: ما چشم به راه جوایز و یادگاری‌های اصغر فرهادی هستیم و افتخار می‌كنیم نگهبان و نگهدار وسایل ایشان باشیم.

به گزارش نما، محمد حسن پزشک در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت غرفه اصغر فرهادی در موزه سینما اظهار کرد: غرفه را آماده کرده‌ایم و کاملا آماده‌ایم تا وسایل‌، یادگاری‌ها و جوایز مورد نظر اصغر فرهادی در اختیار موزه قرار گیرد تا در معرض دید عموم قرار دهیم.

وی همچنین درباره بخش سینمای کودک گفت: فضای اختصاص داده شده به این بخش را دو برابر کردیم که عملیات ساختمانی در حال اجرا است و منتظر حضور خانم شاکری هستیم تا عملیات اجرایی به پایان برسد و امیدواریم تا تابستان این بخش افتتاح شود.

پزشک با اشاره به استقبال مردم در ایام نوروز از موزه سینما از دو برابر شدن بازدید کنندگان خبر داد و اظهار کرد: در نوروز سال گذشته روزانه حدود 350 نفر مراجعه کننده داشتیم که امسال به بیش از 650 نفر رسید که این برای ما غیرمنتظره و تجربه جدیدی بود.

وی درباره علت افزایش مخاطبان خاطرنشان کرد: به دلیل باز شدن فضای مقابل موزه و جمع شدن ساختمان مربوط به کتابخانه‌، بازدید کنندگان گذری ما زیاد شده است و همچنین حضور در برنامه‌های تلویزیونی به عنوان لوکیشن و معرفی موزه و همکاری با شهرداری برای تورهای شهری از دیگر عوامل موثر در افزایش مخاطب بوده است.

مدیرعامل موزه سینما تعداد بازدید کنندگان موزه را در روزهای عادی حدود 200 نفر عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، در حالی محمد حسن پزشک از آماده بودن غرفه اصغر فرهادی سخن می‌گوید که این کارگردان در جدیدترین مصاحبه‌اش گفته است:«همه جوایز و چیزهایی که به درد موزه سینما می‌خورد برای ارسال آماده شده و منتظر اعلام امادگی موزه که در حال تهیه غرفه‌ای برای این جوایزاند هستیم.»

۱۳۹۳/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...