نسخه چاپی

قاتلان خلیلی را مجازات كنید

هرگاه مردم امر به معروف و نهی از منكر نكنند و از نیكان من پیروی ننمایند،خداوند بدانشان را بر آنان مسلط گرداند و نیكانشان دعا كنند؛اما دعایشان مستجاب نشود.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان درباره امر به معروف و نهی از منکر به شرح زیر منتشر شد.
هرگاه مردم امر به معروف و نهی از منکر نکنند و از نیکان من پیروی ننمایند،خداوند بدانشان را بر آنان مسلط گرداند و نیکانشان دعا کنند؛اما دعایشان مستجاب نشود.
بار دیگر منکری انجام شد و ناموس شیعه در معرض تعرض قرار گرفت و جوانمردی برخاست و جانش را فدا کرد تا ننگی دیگر بر پیشانی اسلام و علی الخصوص شیعه نخورد و بار دیگر هجمه‌ها شروع شد و سرکوفت ها و ملامت‌ها و پژواک بی‌غیرتی و بی خیالی... بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آدربایجان بر خود واجب می‌داند در این مورد نکاتی چند را به گوش همگان برساند:
1.آنان که این نهی از منکر را زیر سوال می‌برند و تقیه و انتظار برای حضور مسئولین انتظامی را بهترین روش می دانند،جواب دهند حضور نیروهای انتظامی بعد از به تاراج رفتن ناموس مسلمان چه دردی را دوا می‌کند؟در حالیکه به طریق اولی به استناد ماده « 156» قانون مجازات اسلامی،شهید خلیلی حق دفاع از این افراد بی‌دفاع را داشته است؛ (والبته مرتکب جرمی نیز نشده است و این ماده جهت مشروعیت دفاع ایشان استفاده می گردد.) و اصلا جواب دهند اگر شهید دفاع نمی‌کرد پس تکلیف نص صریح قرآن کریم چه می‌شد که می‌فرماید:« آمرون بالمعروف و الناهون عن المنکر و الحافظون لحدودالله و بشر المومنین» و «المومنون و المومنات بعضهم اولیاء بعض یأمرون بالمعروف و ینهون عن المنکر و یقیمون الصلاة».مگر نه اینکه آمر به معروف و ناهی از منکر حافظ حدود و قوانین خداست؟و شهید از حدود الهی دفاع کرده است...
2.رسول گرامی اسلام فرمودند:هرگاه مردم امر به معروف و نهی از منکر نکنند و از نیکان من پیروی ننمایند،خداوند بدانشان را بر آنان مسلط گرداند و نیکانشان دعا کنند؛اما دعایشان مستجاب نشود.
اکنون ما به مرحله‌ای رسیده‌ایم که از بس امر به معروف و نهی از منکر مهجور مانده است، عده‌ای به خود جرئت هر کار زشتی را می‌دهند و آیا این غیر از تسلط «بدان» بر جامعه است؟!در این وضعیت مرگ امر به معروف و نهی از منکر، وقتی علی خلیلی آن را احیا می‌کند، کسانی به خود جرئت می‌دهند، با جسارت تمام آن را زیر سوال ببرند و آیا ما با وجود این هجمه‌ها و این دست روی دست گذاشتن‌ها،جامعه را آماده ظهور مهدی موعود و دفاع از مستضعفین جهان و نابودی استکبار و مستکبرین می کنیم؟!درحالیکه عمل یک جوانِ پیروِ حسین بن علی را که جان خود را همانند مولایش برای احیای امر به معروف و نهی از منکر،فدا کرد قبول نداریم.
جریان بیدار دانشجویی این وضعیت فضاحت بار را برنمی تابد و از همه مسئولین و متولیان فرهنگی و اجرایی علی‌الخصوص ریاست جمهوری تقاضا دارد (در این اوضاع نابسامان که دشمن شمشیر خود را بر روی فرهنگ ما از رو بسته است و با صدور قطعنامه‌های مختلف،حقوقی کاملا غیراسلامی و غیرانسانی را برای ما تحمیل می کند و آنقدر میدان فرهنگی و سیاسی ما را ضعیف و خالی دیده است که به خود جرئت می دهد به ما حق «همجنس بازی» نیز بدهد! و نتیجه این حقوق، جوانانی می‌شوند همچون قاتلین شهید خلیلی؛) ضمن یک عمل جراحی سنگین بر عملکرد خود، زمینه‌های جنبش فرهنگی را در سال فرهنگ برای ما فراهم آورند و با توجه به منویات رهبری در این مورد، مسلم است که «باید» انقلاب فرهنگی دیگری صورت گیرد و الا آن ره که می‌رویم به ترکستان است و چیزی نمانده است که قربانی جنگ فرهنگی شویم و قربانی شدن در این جنگ ننگ است و ناسپاسی به خون پاک همه شهدای انقلاب اسلامی در نیم قرن اخیر.
از مسئولین قضایی و اجرایی اکیدا تقاضا داریم که مرتکبین این جنایت را در ضمن توجه به تشویش افکار عمومی و جری شدن بدکاران جامعه، براساس قانون و علی الخصوص اصل «انصاف» به مجازات برسانند تا درس عبرتی باشد.

۱۳۹۳/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...