نسخه چاپی

تعطیلی ۴ ساعته فرودگاه‌های تهران در ۲۹ فروردین

معاون عملیات هوانوردی شركت فرودگاه‌های كشور گفت: همزمان با روز ارتش و اجرای مانور هوایی نیروهای مسلح (جمعه ۲۹ فروردین)، پرواز باری و مسافری در سه فرودگاه امام‌خمینی، مهرآباد و پیام از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه انجام نمی‌شود.

به‌ گزارش نما به نقل از مهر، ابراهیم شوشتری افزود: به مناسبت ۲۹ فروردین (روز ارتش جمهوری اسلامی ایران) از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۱ و ۳۰ صبح روز ۲۹ فروردین رژه هوایی، پرواز نیروهای مسلح در آسمان تهران انجام می‌شود.

شوشتری گفت: در هماهنگی با ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌های کشور، مقرر شد در این ساعات ، در جهت حفظ ایمنی پروازهای مسافری و باری در فرودگاه‌های امام‌خمینی ، مهرآباد و فرودگاه پیام، هیچ پرواز مسافری و باری انجام نشود.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور ادامه داد: پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده‌است که در این ساعات پروازهای مسافری و باری انجام نمی‌شود.

وی تأکید کرد: تمامی ایرلاین‌های داخلی و خارجی از این موضوع مطلع اند و باید این برنامه را به اطلاع مسافران خود رسانده و برنامه پروازی خود را طوری تنظیم کند که خارج از ساعات اعلام شده پرواز داشته باشد.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور یادآور شد: مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹ و برای پروازهای فرودگاه امام‌خمینی با شماره تلفن ۰۹۶۳۳ تماس بگیرند.

۱۳۹۳/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...