نسخه چاپی

هر زمان نیروی وظیفه تضعیف شد مورد هجوم قرار گرفتیم

معاون هماهنگ‌كننده وزارت دفاع گفت: هر زمان نیروی سربازان وظیفه تضعیف و به آن بی‌توجه شدیم مورد هجوم قرار گرفتیم.

به گزارش نما ، به نقل از خبرگزاری فارس، امیر نصر‌الله عزتی معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع در پنجمین جشنواره جوان سرباز که به میزبانی سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطر 60 هزار شهید سرباز دوران دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائل هر کشور حفظ امنیت و حدود آن کشور است و سهم سربازان وظیفه سهم بسیار بالایی در تولید امنیت هر کشوری بوده و هر زمان این نیرو تضعیف و کاهش پیدا کرد و به آن بی‌توجه شدیم، مورد هجوم قرار گرفتیم.
عزتی در ادامه تصریح کرد: در ابتدای انقلاب منافقین، عوامل دشمن و حتی برخی از دوستان انقلاب همنوا شده بودند که ارتش باید منحل شود اما تنها کسی که در قامت یک استراتژیست‌ بزرگ ایستاد و پیام داد امام خمینی (ره) بود که با پیام‌شان ارتش را حفظ کردند و پس از آن، فرمان تشکیل سپاه را دادند و این دو بازوی نظام را تکمیل کردند سپس نیز فرمان تشکیل بسیج را صادر فرمودند.
معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع تصریح کرد: دشمنان پس از آنکه دیدند ارتش حفظ شده است توطئه دیگری را پیش آوردند و گفتند که خدمت نظام وظیفه را به یک سال کاهش دهیم؛ وقتی این امر صورت گرفت، تمام پادگان‌ها از سرباز تخلیه شد و ارتش را از وجود سربازان مؤمن بی بهره کردند.
عزتی افزود: از طرف دیگر خیانت بزرگ دیگری که کردند این بود که گفتند ارتش فدرال ایجاد کنیم و هر کس در شهر خودش خدمت کند با این کار بسیاری از متخصصان از پادگان‌ها جابجا شدند و به عنوان مثال حدود 7 هزار نفر از لشکر زرهی خوزستان منتقل شدند که باعث شد مثلا یک راننده تانک به شهر خود منتقل و راننده یک آمبولانس شود.
وی در ادامه تصریح کرد: این خیانت‌ها باعث شد تا عراق حمله خود را آغاز کند اما با تدابیر حضرت امام(ره) و فرماندهی فرماندهانی چون صیاد شیرازی و اتحاد ارتش و سپاه توانستیم پیروزی‌های متعددی کسب کنیم.
معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع گفت: حفظ آمادگی رزمی از ضروریات اولیه هر کشوری است و سربازان نقش ویژه‌ای در این زمینه دارند؛ توان دفاعی ما به نوعی وابستگی زیادی به سربازان مؤمن دارد.
عزتی در پایان اظهار داشت: خدمت سربازی دروازه ورود هر جوان به اجتماع است.
در پایان این مراسم از 45 سرباز وظیفه و 15 فرمانده پایور وزارت دفاع تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

۱۳۹۳/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...