نسخه چاپی

واكنش آیةالله سبحانی به تخریب قبرحكیم لاهیجی

آیت الله سبحانی گفت: اطلاع پیدا كرده‌ایم قبر حكیم لاهیجی با توجه به اینكه در مركز شهر بوده تخریب شده است درحالی كه باید در این گونه موارد با مراجع تقلید در تماس باشند و نظر آنان را جویا شوند.

به گزارش نما ، به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله جعفر سبحانی صبح امروز در جلسه خارج از اصول خود که در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به عمل کردن سخنان اظهار کرد: باید به سخنانی که از سوی افراد گفته می شود عمل شود تا مردم نسبت به سخنان آنان اطمینان حاصل کنند زیرا که عدم عمل کردن به سخنان سبب بی اعتمادی افراد می شود.
آیت الله سبحانی افزود: حفظ آثار در اسلام یکی از ضروریات است زیرا که با نابودی آنها آینده اسلام در خطر می افتد و در این میان حفظ قبور پیامبر و ائمه اطهار (ع) و علما سبب حفظ اسلام می‌شود زیرا که با نابودی آن‌ها انسان‌های آینده وجود پیامبران و علما را قبول نمی‌کنند.
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به آئین مسحیت عنوان کرد: بسیاری از جوانان مسیحی به دلیل اینکه انجیل درستی در دست نیست و سخنان حضرت عیسی (ع) در اختیارشان نیست تنها به اسم مسیحی هستند و هیچگونه اطلاعاتی از مسیحیت ندارند.
مرجع تقلید جهان تشیع خاطرنشان کرد: قبر حکیم لاهیجی با توجه به اینکه در مرکز شهر بوده اطلاع پیدا کرده‌ایم که این قبر تخریب شده است درحالی که باید در این گونه موارد با مراجع تقلید در تماس باشند و نظر آنان را جویا شوند.

۱۳۹۳/۱/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...