نسخه چاپی

فهرست غیررسمی خروجی های استقلال

امیر قلعه نویی قصد خانه تكانی در استقلال را دارد. با اینكه هنوز تكلیف خود او در استقلال مشخص نیست و ادامه همكاری اش با این تیم به نتایج دو بازی آینده استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بستگی دارد، قلعه نویی به حمایت هیات مدیره باشگاه دلش را خوش كرده و می خواهد فصل بعد هم روی نیمكت این تیم بنشیند.

به گزارش نما به نقل از روزنامه هفت صبح: امیر قلعه نویی قصد خانه تکانی در استقلال را دارد. با اینکه هنوز تکلیف خود او در استقلال مشخص نیست و ادامه همکاری اش با این تیم به نتایج دو بازی آینده استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بستگی دارد، قلعه نویی به حمایت هیات مدیره باشگاه دلش را خوش کرده و می خواهد فصل بعد هم روی نیمکت این تیم بنشیند.

انگیزه اصلی او برای این کار اعاده حیثیت و جبران کردن عملکرد نه چندان خوب استقلال در این فصل است. او به نزدیکانش گفته که می خواهد استقلال 93 را با یکسری بازیکن جوان و پرانگیزه ببندد و برای این کار باید با تعدادی از نفرات تیمش خداحافظی کند. اتفاقی که مورد تایید استقلالی ها هم قرار دارد و برای مثال صادق ورمزیار دیروز در گفتگو با یکی از سایت ها اعلام کرد که 60 درصد بازیکنان استقلال باید از این تیم بروند.

اگرچه هنوز به صورت رسمی لیستی از فهرست خروجی های استقلال منتشر نشده است اما دانستن اینکه چه کسانی جایی در استقلال 93 ندارند کار چندان سختی است. در شبکه های اجتماعی، سایت های هواداری باشگاه استقلال فهرست خروجی های این تیم را منتشر کرده اند که در آن نام 9 بازیکن به چشم می خورد:

1- مجید غلام نژاد

مدافع تیم سایپا که قرار بود جایگزین پژمان منتظری شود، نیم فصل کابوس واری را در استقلال پشت سر گذاشت و روی بیشتر گل های خورده این تیم در نیم فصل دوم می توان رد پای این بازیکن را دید. بازیکنی که می خواست با پیوستن به استقلال، دوباره به تیم ملی برگردد اما عملکرد وحشتناک او حتی صدای معاونان باشگاه را هم درآورده و می توان گفت که بعید است بازیکن مورد علاقه علی دایی در هنگام سرمربیگری اش درتیم ملی، جایی در استقلال داشته باشد.

2- پژمان نوری

بازیکنی فیزیکی و زحمتکش که امسال با رویای تیم ملی، به استقلال آمد اما او نه به عنوان هافبک دفاعی، نه مدافع چپ فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و در اکثر نظرسنجی های سایت های منتسب به استقلال، جدایی او از این تیم با استقبال آبی ها مواجه شده است.

3- مهرداد اولادی

خودش که می گوید اگر کادرفنی استقلال به او اعتماد می کردند، الان مثل دوران حضورش در ملوان می توانست در استقلال هم بدرخشد اما مهاجمی با سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس اصلا جایی در دل هواداران آبی ندارد و در بازی آخر استقلال مقابل تراکتورسازی، او یکی از سوژه های اصلی اعتراض تماشاگران بود. در مورد اولادی این شایعه به گوش می رسد که خودش هم بدش نمی آید دوباره به پرسپولیس برگردد.

4- احمد جمشیدیان

او را با هدف جانشینی مجتبی جباری به استقلال آوردند اما یک مصدومیت عجیب - که امیر قلعه نویی با کنایه در مورد آن صحبت می کند - باعث شد بازیکنی که شایعات زیادی درباره دلایل پیوستنش به استقلال به گوش می رسید، بیشتر از آنکه امسال کنار تیم باشد، در کلینیک دکتر نوروزی مشغول فیزیوتراپی باشد.

5- علیرضا نیکبخت واحدی

قرار بود او در استقلال احیا شود و اتفاقا در بازی دوستانه استقلال مقابل دیناموکیف اوکراین عملکرد بسیار خوبی داشت اما این علی نیکی آن بازیکنی نبود که سال ها قبل از استقلال جدا شد. قلعه نویی به جز چند بازی، دیگر به نیکبخت به چشم یک بازیکن ثابت نگاه نکرد تا حالا علیرضا هم در فهرست خروج قرار بگیرد. او که روزگاری بهترین چپ پای فوتبال ایران محسوب می شد، حالا به احتمال زیاد باید دنبال تیم جدیدی برای خودش بگردد.

6- بوبکر کبه

دلیل قرار گرفتن نام این بازیکن، بیشتر از آنکه فنی باشد به خاطر ناراحتی امیر از مذاکره مهاجم سیه چرده اش با یکی از تیم های عربی بعد از شکست استقلال است.

7- امیرحسین صادقی

کسی نام او را در فهرست خروج قرار نداده بلکه خود امیرحسین دیگر دوست ندارد در این تیم باشد. او بعد از شکست خانگی تیمش مقابل تراکتورسازی، با انتشار مطلبی در اینستاگرام از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

8- سیاوش اکبرپور

داداش سیای هواداران استقلال مدت هاست که دیگر حکم برادر آنها را ندارد و استقلالی ها اصلا از عملکرد او در این فصل راضی نبودند. بازیکنی که صاحب پیراهن شماره 10 است و آنقدر در پست های غیرتخصصی به میدان رفت که بازی اصلی اش را هم فراموش کرد و حالا قربانی پروژه جوانگرایی استقلال خواهد شد.

9- آرش برهانی

هواداران استقلال او را دوست دارند منتهی امیر که این فصل نشان داد به برهانی به عنوان یک بازیکن ثابت نگاه نمی کند، به احتمال زیاد فصل آینده این بازیکن را رد می کند تا محبوبیت او روی سکوها، حاشیه ای برای تیمش درست نکند.

۱۳۹۳/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...