نسخه چاپی

تأكید بر تشكیل كارگروه دفاع سایبری آفندی و پدافندی

سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل كشور با امیر اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) دیدار كرد.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با امیر اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) دیدار کرد.
در جلسه‌ای که با حضور امیر اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) و سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور و تنی چند از معاونین دو دستگاه در محل سازمان پدافند غیر عامل تشکیل گردید، مقرر شد هماهنگی لازم در راستای سیاست‌ها و راهبردهای آتی و پیشبرد اهداف و برنامه‌های مشترک بین سازمان پدافند غیر عامل و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) انجام پذیرد.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خط مقدم دفاع، پدافند هوایی است در بحث حملات موشکی و عملیات‌های دفاعی قرارگاه و سیاست‌گذاری، نقش پدافند غیر عامل را حساس ذکر نمود.
وی گفت : با استفاده از راهکارها و تجربیات پدافند غیر عامل، قدرت بازدارندگی ایجاد شود، لذا ضرورت تعامل دو طرفه پدافند عامل و غیر عامل با هم و به عنوان دو بازو پیش بروند خیلی جدی است.
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور نیز از ظرفیت‌های موجود در تمامی حوزه های تهدید و ساز و کارهای پیش بینی شده این سازمان برای مقابله با آن‌ها خبر داد و اعلام آمادگی سازمان پدافند غیر عامل را در تمامی ابعاد از جمله فضای سایبر و تولید فضاهای امن برای همکاری مشترک را اعلام نمود.
وی اظهار داشت: قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) و سازمان پدافند غیر عامل کشور از یک هدف مشترک به سبک های خوددفاع می کنند که چنانچه راهبردهای این دو مرکز با هم ترکیب شود هم افزایی ظرفیت ها شکل گرفته و به یک تعامل مشترک خواهیم رسید.
جلالی پیش بینی ساز و کار مناسب با هدف تامین ، امنیت و راهبردی مردم، خاص زمان جنگ و بحران را از ضروریات دانست.
در خاتمه؛ استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود ازجمله سایبری و تشکیل کارگروه دفاع سایبری آفندی و پدافندی، قرارگاه پدافند هوایی و همچنین بحث آموزش و در اختیار قرار دادن ظرفیت‌های علمی و پژوهشی موجود سازمان پدافند غیر عامل کشور از دیگر مباحثی بود که مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

۱۳۹۳/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...