نسخه چاپی

چراغ سبز جانشین نیلسون به علی دایی

دروازه بان تراكتورسازی در یك صحبت دوستانه، مذاكره با یكی از نزدیكان دایی را تایید كرده و گفته علاقمندم تا در این تیم به فوتبالم ادامه بدهم.

به گزارش نما، آن طور که از شواهد پيداست و با توجه به مشکلات فراوان مالی سرخپوشان بعيد به نظر مي‌رسد که نيلسون براي فصل آينده قراردادش را با پرسپوليس تمديد کند.



دروازه‌بان برزيلي سرخپوشان که فصل گذشته خيلي از لحاظ مالي و اتفاقات ديگر تحت فشار بود در مراسم چند شب پيش هدايتي با دوستانش خداحافظي کرد و با گريه از آنها جدا شد. از اين رو بعيد به نظر مي‌رسد نيلسون دوباره به ايران برگردد.



آن طور که گفته مي‌شود حتي کار اين دروازه‌بان با يک تيم اماراتي تمام شده و او ديگر قصد ندارد فوتبالش را در ليگ ايران پيگيري کند.



بنابراين علي دايي از حالا به فکر جذب يک دروازه‌بان جوان ششدانگ است. از آنجا که دايي دو سال ديگر با پرسپوليس قرارداد دارد او را فعلا بايد سرمربي سرخ‌ها بدانيم. به همين دليل دايي ليستي از دروازه‌بان‌هاي مدنظرش را تهيه کرد و قصد دارد در صورتي که ادامه کارش در پرسپوليس مهيا شد با اين گزينه‌ها وارد مذاکره شود.



گزينه شماره يک سرمربي اين تيم حامد لک است. دروازه‌بان ملي‌پوش تراکتورسازي که فصل خوبي را پشت سرگذاشت به شدت مورد توجه علي دايي است. حتي باخبر شديم يکي از نزديکان دايي باب مذاکره را با لک باز کرده و طرفين به توافقات خوبي هم رسيدند.



از آنجا که حامد لک به دليل تحصيلات و علاقه شديدي که به پرسپوليس دارد قصد دارد در يک تيم تهراني به فوتبالش ادامه بدهد علاقمند است تا در تيم بزرگ پرسپوليس فوتبالش را دنبال کند حتي او در يک صحبت دوستانه مذاکره با يکي از نزديکان دايي را تاييد کرد و گفته علاقمندم تا در اين تيم به فوتبالم ادامه بدهم.

۱۳۹۳/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...