نسخه چاپی

ستاره تركیه ای در انتظار اجازه از ارشاد!

حضور كیوانچ تاتلیتوگ در فیلم سینمایی «مجانی» به كارگردانی محسن محسنی نسب به اجازه و تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بستگی دارد.

به گزارش نما، محسن محسنی‌نسب کارگردان و تهیه‌کننده سینما در گفتگو با مهر با بیان این مطلب که «مجانی» فیلمی سینمایی است که داستان آن با قهرمانان ترک در ترکیه رخ می‌دهد، گفت: فضای فیلمنامه سبب شد تا فیلم را در ترکیه و با حضور بازیگران ترک جلوی دوربین ببریم و با توجه به اینکه در نظر داریم «مجانی» را نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر نیز اکران کنیم، به همین دلیل تصمیم گرفتیم از بازیگران مطرح سینمای ترک استفاده کنیم.

وی ادامه داد: کیوانچ تاتلیتوگ یکی از بازیگران مطرح ترکیه است که در ایران نیز شناخته شده است، صحبت هایی با این بازیگر شده و او نیز برای حضور در سینمای ایران مخالفتی ندارد، اما هنوز صحبت های نهایی و عقد قرارداد برای حضور این بازیگر انجام نشده است.

کارگردان فیلم سینمایی «شانه دوست» تاکید کرد: قبل از هرچیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید مجوز حضور بازیگران خارجی را در یک فیلم سینمایی صادر کند در غیر این صورت ما نمی‌توانیم از هیچ بازیگر خارجی برای فیلم استفاده کنیم.

وی با اشاره به این مطلب که مدتی پیش فیلمنامه این فیلم سینمایی را برای دریافت پروانه ساخت به ارشاد ارائه کرده بود، گفت: در حال حاضر بازنویسی این فیلمنامه را انجام می‌دهم تا با نظرات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هماهنگ باشد.

محسنی‌نسب با تاکید بر اینکه به دنبال اکران بین‌المللی «مجانی» است، توضیح داد: بی‌شک در کنار بازیگران ترک از بازیگران ایرانی نیز استفاده خواهیم کرد. البته صحبت هایی با این بازیگران شده است، اما تا زمان تصمیم نهایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدامی برای عقد قرارداد نخواهیم کرد.

کارگردان فیلم سینمایی «کریستال» در پایان در توضیح نام این فیلم سینمایی گفت: «مجانی» داستان دختری به نام بی بی گل است که پدر و مادرش او را بدون دریافت پول به ارباب خود داده اند، به همین دلیل ارباب او را مجانی صدا می کند.

۱۳۹۳/۲/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...