نسخه چاپی

دومین حریف تداركاتی تیم‌ ملی ایران

بازیكنان استقلال در جریان مسابقه تداركاتی تیم ملی، در كنار زمین تست دادند.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان که نخستین اردوی تدارکاتی خارج از کشور خود برای آماده‌سازی در راه جام جهانی را در آفریقای جنوبی برگزار کرده است امروز در اولین دیدار تدارکاتی خود در این کشور به مصاف تیم رده سیزدهم جدولی لیگ برتر آفریقای جنوبی یعنی موریکا سوالس رفت.

نکته قابل توجه در این دیدار، آبی‌پوش بودن حریف کشورمان بود و این در حالی بود که شاگردان کی‌روش نیز برای مسابقه رنگ قرمز را انتخاب کرده بودند و تقابل دو تیم آبی و قرمز در این مسابقه تدارکاتی جالب توجه بود.

* ۴ بازیکن استقلال که دو شب پیش به اردوی تیم ملی ملحق شدند با دستور کی‌روش در کنار زمین به انجام تمرین مشغول شده و زیر نظر سایر اعضای کادر فنی تست دادند.

* با اعلام کادر فنی، به احتمال زیاد تیم ملی در دومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف کایزر چیفس، تیم دوم لیگ برتر آفریقای جنوبی خواهد رفت که از نکات جالب این تیم باشگاهی می‌توان به دوستی دیرینه سرمربی این تیم یعنی استوارت باکستر با کارلوس کی‌روش اشاره کرد که این ارتباط دوستانه باعث شده تا این تیم آفریقایی یکی از حریفان تدارکاتی ملی‌پوشان ایران در آفریقای جنوبی باشد.

بر همین اساس باکستر دو روز پیش در تمرینات تیم ملی حاضر شده و صحبت‌‌هایی را با کارلوس کی‌روش انجام داد.

ترکیب ایران در نیمه اول این دیدار به شرح زیر بود:

سوشا مکانی، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمدرضا خانزاده، احمد آل‌نعمه، مهرداد پولادی، قاسم حدادی‌فر، رضا حقیقی، محمدرضا خلعتبری، پیام صادقیان و رضا نوروزی

حدود ۳۰ تماشاگر از اولین بازی تدارکاتی ایران در آفریقای جنوبی دیدن کردند.

۱۳۹۳/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...