نسخه چاپی

دفاع علی دایی از رقم قراردادش

به گزارش نما به نقل از فیفا دی، رقم یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومانی قرارداد علی دایی از سوی خیلی‌ها مورد انتقاد قرار گرفت که البته سرمربی پرسپولیس مثل همیشه مقابل منتقدانش ایستاده و می‌گوید:

ببخشید، من که نباید درباره رقم قراردادم توضیح بدهم!‌ من در دو سال و نیمی که سرمربی پرسپولیس بودم، دو بار قهرمان جام حذفی شدیم و کلا‌ ۳ بار این تیم را به لیگ قهرمانان فرستاده‌ام‌ اما بقیه چه کار کردند؟! چند تا جام گرفتند؟ نتیجه کار مربیان خارجی و ایرانی پرسپولیس در این چند سال چه بود؟ ما قهرمان نشدیم اما تا روز آخر مدعی بودیم و اگر مشکلات مالی نبود، مطمئن باشید که قهرمان هم می‌شدیم آن وقت شما می‌پرسید چرا مبلغ قرارداد دایی فلان‌قدر است؟!

دایی سپس از برادرش و مبلغ قرارداد او هم دفاع می‌کند: «ببخشید هر مربی و بازیکنی یک قیمتی دارد. می‌گویند چرا برادرت را به پرسپولیس آورده‌ای، در حالی که همه جای دنیا اعضای کادرفنی را سرمربی تعیین می‌کند.»

سرمربی پرسپولیس صحبت‌هایش را با این چند جمله به آخر می‌رساند: «آقایان با علی دایی مشکل دارند و مدام علیه پرسپولیس حرف می‌زنند اما حرف‌هایشان ذره‌ای برای من مهم نیست و قطعا تا روزی که در پرسپولیس باشم، با تمام وجود کار خواهم کرد.»

۱۳۹۳/۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...