نسخه چاپی

سفیر ایران در بیروت:

ایران حامی تصمیم طرفهای لبنانی در انتخاب رئیس جمهور است

عکس خبري -ايران حامي تصميم طرفهاي لبناني در انتخاب رئيس جمهور است

سفیر ایران در بیروت در خصوص انتخاب رئیس جمهور لبنان اظهار داشت: هر تصمیمی كه بر اساس توافق طرف‌های لبنانی حاصل شود، مورد استقبال و حمایت ایران خواهد بود.

به گزارش نما به نقل از مهر،غضنفر ركن‌آبادي سفير جهوري اسلامي ايران در لبنان روز جمعه 5 ارديبهشت در ديدار با پاتريس پاولي سفير فرانسه در لبنان، آخرين وضعيت تحولات لبنان و منطقه را با وي مورد بررسي قرار داد.

سفير كشورمان با اشاره به ارتباط خوب و تعامل مثبت جمهوري اسلامي ايران با همه احزاب و طوايف لبنان،‌ و همچنين سير مثبت تحولات اخير در منطقه، نسبت به بازگشت آرامش و امنيت به سوريه و لبنان ابراز اميدواري کرد.

سفير فرانسه با ابراز اميدواري نسبت به موفقيت طرف‌هاي سياسي لبنان در انتخاب رئيس جمهور اين كشور مطابق زمانبندي پيش‌بيني شده، بر لزوم استفاده احزاب سياسي لبنان از فرصت موجود براي رسيدن به توافق بر اساس همزيستي تأكيد كرد.

ركن‌آبادي ضمن تأكيد بر حمايت جمهوري اسلامي ايران از وحدت ملي و همبستگي همه جريان‌هاي سياسي در لبنان در جهت تأمين و حفظ منافع ملي كشورشان، اظهار داشت: هر تصميمي كه بر اساس توافق طرف‌هاي لبناني حاصل شود، مورد استقبال و حمايت ايران خواهد بود.

كوليت تاكت سفير بلژيك در لبنان نيز طي ديدار جداگانه با همتاي ايراني خود، نسبت به برقراري امنيت نسبي در مرزهاي بين لبنان و سوريه در نتيحه تحولات اخير ابراز رضايت كرد و اميدواري خود را نسبت به حصول هرچه بيشتر امنيت و ثبات در لبنان و منطقه بيان داشت.

۱۳۹۳/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...