نسخه چاپی

كارشناس سازمان هواشناسی خبر داد

موج جدید بارش باران در تهران

كارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینكه پیش‌بینی می‌شود طی دو روز آینده پایتخت شاهد بارش باران به خصوص در ساعات پایانی و اوایل شب باشد گفت: به سبب وزش باد در جنوب سیستان شاهد گرد و غبار محلی خواهیم بود.

به گزارش نما به نقل از فارس: کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود طی دو روز آینده پایتخت شاهد بارش باران به خصوص در ساعات پایانی و اوایل شب باشد گفت: به سبب وزش باد در جنوب سیستان شاهد گرد و غبار محلی خواهیم بود.

فریبا گودرزی اظهار داشت: برای امروز و فردا هفته جاری در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در بخش‌هایی از دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس، شرق و جنوب شرق کشور و همچنین ارتفاعات البرز شاهد افزایش ابر وزش باد، رگبار پراکنده و بارش باران گاهی با رعد و برق خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در نقاط مستعد طی روزهای آینده بارش تگرگ نیز رخ خواهد داد افزود: شرایط مزبور در جمعه پیش رو در اغلب مناطق نیمه شمالی، شرق و جنوب شرق کشور حاکم می‌شود.

وی با بیان اینکه این شرایط شنبه به تدریج شمال شرق کشور را فرا می‌گیرد ادامه داد: به سبب وزش باد پیش ‌بینی می‌شود امروز جنوب استان سیستان شاهد گردوغبار محلی باشد.

گودرزی همچنین درباره شرایط جوی تهران اضافه کرد: آسمان این کلانشهر طی امروز صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد و در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر در ارتفاعات همراه خواهد بود.

وی یادآور شد پیش‌بینی می‌شود طی روز پنجشنبه و جمعه پیش رو پایتخت شاهد بارش پراکنده باران به خصوص در ساعات بعدازظهر باشد.

گودرزی با بیان اینکه بیشینه دمای هوای تهران طی روز جاری برابر 19 درجه سانتیگراد است خاطر نشان کرد: طی دو روز آینده دمای هوا در این کلانشهر روند افزایشی خواهد داشت.

۱۳۹۳/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...