نسخه چاپی

نكته ای در مورد فصل نقل و انتقالات ایران

هر چند دورنمای مدیریتی پرسپولیس با حضو مدیران جدید و البته اسپانسر متمول جذاب و دیدنی شده است، اما با این حالا اكثر اخبار منتشره از جانب اردوگاه سرخ حكایت از جدایی ستاره‌های پرسپولیس در روزهای آتی دارد.

به گزارش نما، هر چند در این میان هنوز نمی‌توان به طور یقین از خروجی‌های مسلم پرسپولیس نام برد و تنها می‌توان برحسب گمانه زنی‌ها و نقل قول‌های موجود حکم داد. اگر مبنای نتیجه‌گیری را بر این منوال قرار دهیم با کفه سنگین خروجی‌ها در قیاس با ورودی‌های احتمالی روبه‌رو می‌شویم. جلال حسینی، رضا حقیقی، نیلسون، خلعتبری و مسلمان از جمله بازیکنان کلیدی پرسپولیس در فصل سیزدهم به شمار می رفتند که حالا گفته می‌شود هر یک به دلایلی به درب خروج باشگاه نزدیک شده‌اند.

البته در این بین و به این لیست باید بازیکنانی نظیر میثم حسینی، فرزاد حاتمی، سیدصالحی و… را نیز اضافه کرد که گفته می‌شود در لیست مازاد هستند. به‌رغم این تفاسیر پرسپولیس با چهره‌ای تازه و متفاوت به لیگ چهاردهم وارد خواهد شد. در شرایطی فعلا همه جا صحبت از خروجی‌های پرسپولیس است که هنوز نامی از ستاره‌هایی که قرار است پیراهن این تیم را در فصل آینده به تن کنند شنیده نمی‌شود. اتفاقی که با توجه به حواشی موجود در باشگاه و رابطه نه چندان خوب دایی با برخی از اعضای هیات‌مدیره می‌تواند شرایطی ناهنجار را برای پرسپولیس به خصوص در بازار نقل و انتقالات به‌وجود آورد.

۱۳۹۳/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...