نسخه چاپی

نگرانی مسی برای پیراهن تیم ملی ایران!

شاید تنها گزارشی كه روز گذشته در تمام سایت‌های خبری دنیا بازتاب گسترده‌ای داشت، مربوط به مشكلات تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی و صحبت‌های عجیب علی كفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال كشورمان بود.

به گزارش نما، در این گزارش آمده است: بازیکنان تیم ملی ایران به خاطر مشکل اقتصادی حق مبادله پیراهن خود با بازیکنان حریف در جام جهانی برزیل را نخواهند داشت! علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران از بازیکنان تیم ملی کشورش خواسته به خاطر مشکلات مالی و محدودیت در تعداد پیراهن در رقابت‌های جام جهانی پیراهن خود را با بازیکنان حریف مبادله نکنند. این در حالی است که مسئولان فدراسیون فوتبال ایران برای تأمین البسه تیم‌های ملی با شرکتی آلمانی قرارداد بسته‌اند که مربیان و بازیکنان تیم ملی ایران از کیفیت پایین این البسه شکایت دارند.

به گزارش DPA پیراهن علیرضا حقیقی دروازه‌بان ذخیره تیم ملی ایران پس از اولین شستشو از سایز XL به مدیوم تبدیل شد اما علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران در واکنش به این اتفاق گفت: «بازیکنان نباید لباس‌های خود را با آب گرم بشویند!»
علاوه بر DPA آلمان، سایت‌های زیر تنها تعدادی از رسانه‌هایی هستند که این اخبار تحقیرآمیز در خصوص فوتبال ایران را منتشر کرده‌اند:
Rionegro آرژانتین، رادیو سارایوو بوسنی، بیلد آلمان، 7 Sur 7 بلژیک، اسپورت‌نت آلمان، Sudinfo بلژیک، Le Soir بلژیک، RTBF بلژیک، Tyc اسپورتس آرژانتین، uno سان رافائل آرژانتین، کالچیوی ایتالیا، کرینگن هلند، ال‌لیتورال آرژانتین، rpp پرو و…
فوتبال کرافت هلند

شاید دل آرژانتینی‌ها سوخت

ایرانی‌ها حتی یک پیراهن برای مبادله با مسی ندارند

موج توهین‌ها و تمسخرهای جهانی در پی اظهار نظرهای نسنجیده علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان به فوتبال ایران ادامه دارد.سایت فوتبال‌کرافت هلند روز گذشته در مطلبی با عنوان «رضا نمی‌تواند پیراهنش را با مسی مبادله کند»، نوشت: یکی از جالب‌ترین اخبار روز، از ایران است؛ بنابر این خبر، ملی‌پوشان ایران در جام جهانی برزیل حق مبادله پیراهن با بازیکنان حریف را ندارند! چرا؟ خیلی ساده است؛ چرا که ایرانی‌ها پیراهن به اندازه کافی در دسترس ندارند! این در حالی است که ایران در جام جهانی با تیم‌های بوسنی، نیجریه و آرژانتین همگروه است، بنابراین ایرانی‌ها حتی یک پیراهن برای مبادله با پیراهن لیونل مسی هم نخواهند داشت. البته هنوز هم جای امیدواری برای بازیکنان ایران باقی است چون ممکن است ستاره‌های آرژانتین که نیازی به پیراهن ایران ندارند، حاضر شوند بدون گرفتن پیراهن آنها، پیراهن خودشان را به آنها هدیه بدهند!
Depor: خبر بد برای مسی



از پیراهن ایران خبری نیست!

سایت اسپانیایی‌زبان Depor نیز در بازتاب این خبر، کل این ماجرا را عجیب و غریب و غیرقابل باور دانست و به شکل طعنه‌آمیزی این خبر را خبر بدی برای مسی دانست چرا که برای او در جام جهانی خبری از پیراهن ایران نخواهد بود و ملی‌پوشان ایرانی حق ندارند پیراهن خود را به او بدهند.

۱۳۹۳/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...