نسخه چاپی

هواشناسی: گرد ‌و غبار در جنوب شرق كشور طی دو روز آینده

بارش‌ها روز سه‌شنبه در دامنه‌های زاگرس شدیدتر می‌شود به‌طوری‌كه فردا در استان‌‌های لرستان، همدان، غرب كرمانشاه و همچنین برخی مناطق آذربایجان شرقی و زنجان شاهد بارش‌های شدیدتری خواهند بود.

به گزارش نما، کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به بروز پدیده گرد و غبار در برخی مناطق واقع در شرق و جنوب شرق کشور، گفت: طی دو روز آینده شاهد رگبار و رعد و برق به همراه بارش‌های بهاری خواهیم بود.

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با فارس، اظهارداشت: امروز در برخی از مناطق شمال غرب و دامنه‌های مرکزی زاگرس، رگبار و رعد و برق همراه با بارش‌های موقت بهاری رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: طی دو روز آینده علاوه بر مناطق مزبور در برخی از مناطق جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی زاگرس و با شدت کمتر در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد همراه با رگبار و رعد و برق خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بارش‌ها روز سه‌شنبه در دامنه‌های زاگرس شدیدتر می‌شود به‌طوری‌که فردا در استان‌‌های لرستان، همدان، غرب کرمانشاه و همچنین برخی مناطق آذربایجان شرقی و زنجان شاهد بارش‌های شدیدتری خواهند بود.

کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: طی سه روز آینده برخی مناطق واقع در جنوب شرق و شرق کشور به خصوص در ساعات پایانی شب شاهد رگبار و رعد و برق خواهند بود.

گودرزی یادآور شد: امروز در برخی مناطق واقع در شرق و جنوب شرق کشور شاهد بروز پدیده گرد و غبار پراکنده خواهیم بود.

وی درباره شرایط جوی تهران گفت: آسمان تهران امروز نیمه ابری و در ساعات بعد از ظهر شاهد تراکم ابر خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه بیشینه دمای هوای تهران طی روز جاری برابر 32 درجه سانتی‌گراد است، خاطرنشان کرد: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری بارش خفیف باران در ارتفاعات پایتخت دور از انتظار نخواهد بود.

۱۳۹۳/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...