نسخه چاپی

هر سه دیدار ما بسیار سخت است

اشكان دژاگه درباره وضعیت آمادگی، شرایط تیم ملی و تیم های همگروه ایران در جام جهانی به نكاتی اشاره كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، دژاگه در خصوص وضعیت باشگاهی اش در فولهام گفت: به هر حال لیگ انگلستان به پایان رسید و به لیگ دسته دوم سقوط کردیم. ما تمام تلاشمان را انجام دادیم اما با بدشانسی به لیگ دسته دوم انگلیس رفتیم اما فکر می کنم که فصل بعدی باز هم تیم فولام به لیگ دسته اول بازخواهد گشت.

دژاگه درباره زمان کم باقیمانده تا جام جهانی برزیل و رسیدن به هماهنگی با سایر بازیکنان در این مدت گفت: هنوز یکماه تا جام جهانی فرصت باقی مانده و فرصت به مقدار کافی وجود دارد، از طرفی شناخت خوبی از تمامی بازیکنان تیم دارم و فکر می کنم به هماهنگی کامل برسم.

وی در جواب به این سوال که آیا شناختی از بازیکنان خط دفاع تیم های هم گروه ایران دارد یا خیر گفت: بله در واقع تیمی مانند آرژانتین بازیکنان سرشناسی دارد همه آنها را می شناسند و از سبک بازی آنها شناخت دارند و من هم مانند سایر بازیکنان تیم ملی از آنها شناخت دارم. از بازیکنان تیم نیجریه به غیر از چند نفری که در لیگ های انگلیس و آلمان بازی می کنند شناخت کمتری دارم اما در کل تیم خوبی دارند.

دژاگه در خصوص گروه ایران در جام جهانی گفت: فکر می کنم که هر سه دیدار ما در گروه نه تنها آسان نیست بلکه بسیار سخت است. هم گروهای ما تیم های خوبی هستند اما در فوتبال هر اتفاقی می تواند بیافتد و ما هم باید تلاش کنیم و فکر می کنم بتوانیم در صورت کسب امتیاز از دیدار مقابل نیجریه که سخت ترین و مهمترین دیدار ما است شانس خوبی برای صعود بدست آوریم.

اشکان دژاگه در پایان در مورد همراهی مردم با تيم ملی افزود: می بینیم که برای دیدار دوستانه با بلاروس مردم با تمام قلبشان اینجا در کنار ما هستند و در کل تماشاگران زیادی تیم ملی ایران را همراهی و تشویق می کنند. هر کجای دنیا که تیم ملی ایران به مصاف حریفانش می روند ایرانیان زیادی برای تشویق ما می آيند و حمايت خوبی از ما می کنند. امیدواریم تا با کمک و حمایت آنها بازی های خوبی در جام جهانی انجام بدهیم.

۱۳۹۳/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...