نسخه چاپی

علی دایی: سبك كار من در نقل و انتقالات مثل جذب دغاغله است

عکس خبري -علي دايي: سبک کار من در نقل و انتقالات مثل جذب دغاغله است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «اجازه نمی‌دهم دلال‌ها بازیكنی را به پرسپولیس تحمیل كنند. من خودم باید بازیكن را بپسندم و با او شخصا صحبت كنم.»

به گزارش نما به نقل از خراسان، علی دایی کم‌کم روزه سکوت خود را می‌شکند و حرف‌هایی می‌زند که نشان می‌دهد رابطه‌اش به هر دلیلی با علیرضا رحیمی خیلی خوب است: «خدا وکیلی آقای رحیمی دارد زحمت می‌کشد. البته باید از آقای سیاسی (رئیس‌ هیئت‌مدیره) هم تشکر کنم. این 2 نفر تلاششان را کردند تا طلب بازیکنان را بدهند و آرامش فکری را به من برگردانند.»



وی در خصوص مشکلات پارسال پرسپولیس گفت: «ببینید، من سرمربی پارسال خیلی با بازیکنان صحبت کردم تا آن‌ها را آرام کنم. همان قضیه اعتصاب که قبل از دربی و قبل از بازی با فجرسپاسی رخ داد قرار بود 3 ماه قبل از آن انجام شود که من جلوی آن‌ها را گرفتم. با وجود همه آن مشکلات ما نایب‌قهرمان‌ شدیم و سهمیه آسیا را گرفتیم، در‌ حالی که حتی می‌توانستیم قهرمان شویم و در بازی با راه‌آهن 2، 3 دقیقه کم آوردیم.»



دایی افزود: «امسال اما با آمدن رحیمی شرایط خیلی بهترشده و انصافا ایشان دارد کار می‌کند. ما در درجه اول باید طلب‌ بازیکنان را بدهیم. من خودم با ملی‌پوشان و بقیه صحبت کردم. آن‌ها همه نگران پولشان هستند که طبیعی هم هست. این بچه‌ها پارسال غیرت به خرج دادند و من از آن‌ها ممنونم. اگر در این مدت کمتر حرف زدم چون پی‌گیر کارها بودم و نمی‌خواستم تیم به حاشیه برود.»



سرمربی پرسپولیس البته از بودجه‌ای که برای این تیم تعیین شده دلخور است و می‌گوید: «چطور می‌توانیم 10 میلیارد کمتر از پارسال خرج کنیم، البته ما حرف خودمان را زدیم اما مسئولان گوش ندادند و کار خودشان را کردند. با این‌حال باید بگویم مدیرعامل و هیئت‌مدیره خیلی زحمت کشیدند و تمام هدفشان این است که من آرامش ذهنی داشته باشم و تیم با قدرت راهی لیگ چهاردهم شود.»



آخرین حرف‌های دایی هم درمورد نحوه جذب بازیکن در پرسپولیس است: «مسلما من اجازه نمی‌دهم دلال‌ها بازیکنی را به پرسپولیس تحمیل کنند. من خودم باید بازیکن را بپسندم و با او شخصا صحبت کنم. کاری که با مهدی دغاغله کردم.»

۱۳۹۳/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...