نسخه چاپی

مسلمان با ذوب آهن تمرین كرد

محسن مسلمان در تمرین تیم ذوب آهن حاضر شد.

به گزارش نما به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، اولین جلسه تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان روز گذشته در حالی برگزار شد که در نشست کوتاهی سعید آذری مدیر عامل باشگاه،یحیی گل محمدی را به عنوان سرمربی تیم به بازیکنان معرفی کرد.

در این نشست که پیش از تمرینات تیم برگزار گردید، آذری ضمن خیر مقدم به یحیی گل محمدی و دستیارانش وی را یکی از بهترین مربیان ایران از لحاظ اخلاقی و فنی دانست و در این باره ادامه داد: بدون تردید با آمدن گل محمدی و دستیارانش و همچنین با بازگشت علی شجاعی سرپرست با تجربه و قدیمی این تیم، ذوب آهن روزهای خوبی را در لیگ آینده تجربه خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان این که ذوب آهن در یکی دو سال اخیر با چالش های مختلفی دست و پنجه نرم کرده است ، عنوان کرد: امسال با تمام تلاش هایی که کلیه مجموعه مدیریتی کارخانه و باشگاه انجام دادند نهایتا موفق شدیم تیم فوتبال ذوب آهن را در لیگ برتر حفظ کنیم و اکنون کسانی که در حال حاضر پیرامون تیم فوتبال ذوب آهن هستند از جمله آقای شجاعی،گل محمدی و دستیارانش همگی از کسانی هستند که فوتبال را در سطح باشگاهی وملی در بالاترین سطح بازی کرده اند به این ترتیب از همه می خواهم حول سه محور نظم،تلاش و تمرینات خوب حرکت کرده و بهمراه یکدیگر ذوب آهن را به جایگاه اصلیش بازگردانیم.

در ادامه یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ضمن تشکر از سعید آذری عنوان کرد:حضور داشتن در تیم خوب و ریشه داری مثل ذوب آهن یکی از افتخارات همیشگی من خواهد بود و از مدیر عامل و هیات مدیره باشگاه ذوب آهن بخاطر انتخاب من به عنوان سرمربی نهایت سپاس را دارم و بدون تردید همانطور که آقای آذری فرمودند اساس کار ما نظم و انضباط تیمی است و به امید خدا امروز تمرینات تیممان را برای فصل جدید آغاز خواهیم کرد.

در پایان علی شجاعی سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن نیز در صحبت های کوتاهی از همه بازیکنان خواست که با رعایت نظم و انضباط تیمی و استفاده مفید از کادر فنی تیم فوتبال ذوب آهن که در آینده فوتبال آنها تاثیر گذار خواهند بود،ذوب آهن را به روزهای اوج بازگردانند.

گفتنی است پس از این نشست و با صحبت های گل محمدی با اعضای این تیم ، بازیکنان تمرینات پر نشاط 90 دقیقه ای را به همراه کادر فنی برگزار کردند.

این در حالی است که سینا عشوری و محسن مسلمان به عنوان چهره های مطرح و مرتضی تبریزی و احسان پهلوان نیز بازیکنان با تجربه ذوبی ها بودند که در تمرینات تیم حضور داشتند و گفته می شود سایر بازیکنان با تجربه و نفراتی که روز گذشته با نظر گل محمدی در تمرینات تیم حضور نداشتند به زودی به تیم اضافه می شوند.

قابل ذکر است بازیکنانی که حضور در تمرینات روز گذشته به آنها ابلاغ شده بود و بدون هماهنگی در تمرینات حاضر نشده بودند بایستی به زودی با حضور در کمیته انضباطی باشگاه جوابگوی غیبت خود باشند.

۱۳۹۳/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...