نسخه چاپی

آزمون ستاره احتمالی ایران در جام‌جهانی

پایگاه اینترنتی "MONDO" ایتالیا با تمجید از سردار آزمون او را ستاره احتمالی شاگردان كی‌روش در جام جهانی 2014 برزیل توصیف كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: پایگاه اینترنتی "MONDO" ایتالیا با تمجید از سردار آزمون او را ستاره احتمالی شاگردان کی‌روش در جام جهانی 2014 برزیل توصیف کرد.

جام جهانی 2014 برزیل یازده روز دیگر آغاز می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران باید در گروه F این رقابت‌ها با آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌وهرزگوین دیدار کند. پایگاه اینترنتی "MONDO" ایتالیا با تمجید از سردار آزمون نوشت: این بازیکن جوان ایرانی می‌تواند در جام جهانی 2014 برزیل به ستاره تیم ملی ایران تبدیل شود. این بازیکن 19 ساله تنها در اردوی اتریش توانست در اردوی تیم ملی ایران حاضر باشد اما درخشش در تیم باشگاهی‌اش، روبین‌کازان باعث شده است تا خیلی از تیم‌های بزرگ اروپایی برای جذب او به تکاپو بیفتند.

این سایت ایتالیایی در ادامه با تمجید از خط دفاع تیم ملی ایران اعلام کرد: مدافعان ایران در بازی‌های گذشته این تیم توانسته‌اند نشان دهند که تعداد گل‌های خورده کم این تیم در انتخابی جام جهانی بی‌دلیل نبوده است. شاگردان کارلوس کی‌روش در هشت دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در آسیا تنها دو بار دروازه‌ خود را باز شده دیدند.

ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی 2014 برزیل 26 خرداد ماه با نیجریه دیدار خواهد داشت.

۱۳۹۳/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...