نسخه چاپی

كلاهبرداری كارمند بانك از سالخوردگان

كارمند یكی از شعب بانكی كه از 47 شهروند سالخورده در شهرستان ˈساوهˈ استان مركزی اختلاسی میلیاردی كرده بود، توسط كارآگاهان پلیس دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس، در اواخر اردیبهشت ماه نماینده حراست یکی از شعبه های بانکی در شهرستان ساوه به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کرد و گزارش هایی از رفتار مشکوک یکی از کارمندان بانک و احتمال اختلاس از حساب مشتریان ارائه داد.

با اعلام این گزارش بلافاصله، تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای بررسی موضوع شروع کردند.

در تحقیقات جامع و نامحسوس کارآگاهان پلیس که به مدت یک ماه به طول انجامید، مشخص شد کارمند متخلف در زمان مراجعه مشتریان سالخورده به شیوه های متعدد از حساب آن ها برداشت می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره گفت: با مشخص شدن جزئیات پرونده طی هماهنگی با دستگاه قضایی، وی به یگان انتظامی منتقل شد و مورد بازجویی فنی کارآگاهان قرار گرفت.

سرهنگ ˈعلی اصغر طالبیˈ اضافه کرد: با ارائه مستندات و مدارک به متهم، وی به یک میلیارد و 530 میلیون ریال اختلاس و برداشت غیرمجاز از حساب مشتریانی اعتراف کرد که اغلب سالخورده بوده و نسبت به امور بانکی آشنایی نداشتند.

وی اظهار داشت: تمام مبالغ از متهم دریافت و به 47 نفر شهروندی که از این طریق از حساب آن ها برداشت شده بود، مسترد شد و متهم با قرار بازداشت به ندامتگاه معرفی شد.

۱۳۹۳/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...