نسخه چاپی

عزل مدیر سازمان هواشناسی در صورت كوتاهی

استاندار تهران گفت: اگر سازمان هواشناسی در پیش‌بینی و اعلام طوفان كوتاهی كرده باشد یقینا مدیر هواشناسی عزل و اگر بی‌دقتی در كار باشد توبیخ می‌شود.

به گزارش نما، سید حسین هاشمی در گفت‌وگو با فارس درباره بررسی دلایل طوفان استان تهران بیان داشت: بعدازظهر در خصوص دلایل طوفان تهران جلسه‌ای با حضور مدیران دستگاه‌های ذیربط برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اگر سازمان هواشناسی در پیش‌بینی و اعلام طوفان کوتاهی کرده باشد یقینا مدیر هواشناسی عزل و اگر بی‌دقتی در کار باشد توبیخ می‌شود.

هاشمی بیان داشت: در صورتی که سازمان هواشناسی امکانات لازم را در حد پیش‌بینی نداشته باشد بحث جدایی است که با حضور تیم متخصص در روز سه‌شنبه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه طوفان روز دوشنبه هفته گذشته در 50 سال اخیر بی‌سابقه بوده است گفت: از دست دادن 5 نفر از شهروندان در این طوفان انصافا سنگین بود و باید اطلاع‌رسانی به شکلی باشد که جان مردم را تهدید نکند.

هاشمی درباره جبران خسارت‌هایی که دراین طوفان به شهروندان وارد شده است گفت: این موضوع در شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفته است و مقرر شده شهرداری خسارت‌های لازم را پرداخت کند.

۱۳۹۳/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...