نسخه چاپی

اظهارات سرمربی نیجریه در مورد تیم ملی ایران

سرمربی نیجریه اعلام كرد تیم ملی ایران را نمی‌شناسد اما همین كه این تیم به این مرحله رسیده یعنی تیم خوبی است.

به گزارش نما به نقل از فارس : گروه F جام جهانی شامل تیم‌های آرژانتین، ایران، نیجریه و بوسنی و هرزگوین است.

آرژانتین که لیونل مسی را در اختیار دارد یکی از تیم‌هایی است که شانس قهرمانی است. مسی در رقابت‌های راهیابی به جام جهانی موفق شد 10 گل در 14 دیدار برای آلبی سلسته بزند.

آرژانتین بازیکنان شناخته شده و بزرگی در ترکیب خود دارد. گونزالو هیگواین، مهاجمی که در خط حمله ناپولی ایتالیا توپ می‌زند، سرجیو آگوئرو و پابلو زابالتا که در منچسترسیتی انگلیس هستند، خاویر ماسکرانو از بارسلونا و آنخل دی ماریا از رئال مادرید نیز دیگر ستاره‌های این تیم هستند.

با توجه به اینکه جام جهانی پس از سال 1978 نخستین باری است که در آمریکای جنوبی برگزار می‌شود، مسی تاکید کرده آرژانتین یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است. وی در این زمینه گفت: هیچ فشاری احساس نمی‌کنیم. آرژانتین تیمی است که همواره مجبور است برای قهرمانی بجنگد.

در این گروه تیمی که کمتر شناخته شده، ایران است. ستاره‌های پارسی رضا قوچان نژاد که در هلند بزرگ شده را به تیم خود اضافه کرده‌اند. آنها همچنین اشکان دژاگه، بازیکنی که در آلمان رشد کرده و در فولام انگلیس بازی می‌کند را نیز در ترکیب خود دارند.

استفن کشی، سرمربی نیجریه هم در مورد حضور در این گروه و حریفان تیمش گفت: ما در جام جهانی همواره با آرژانتین دیدار می‌کنیم. این خیلی خوب است. باید ببینیم رویارویی‌مان در این جام چگونه می‌شود. آنها تیم بزرگ و سختی هستند. بوسنی و هرزگوین را نمی‌شناسم. آنها را یک یا دو بار در تلویزیون دیدم. ایران را هم به هیچ وجه نمی‌شناسم اما وقتی آنها به اینجا رسیده‌اند یعنی تیم خوبی هستند.

۱۳۹۳/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...