نسخه چاپی

جام‌جهانی‌درسینماپخش‌نمی‌شود

در حالی كه سخنگوی شورای صنفی نمایش، از نهایی‌شدن طرح ویژه سینماها در ماه مبارك رمضان در هفته پیش‌رو خبر داد، رئیس هیات مدیره انجمن سینماداران ایران اعلام كرد این انجمن به دلیل حمایت از تولید فیلم‌های داخلی ازطرح نمایش مسابقات فوتبال در سینماها انصراف داده است.

به گزارش نما، اعلام این دو خبر همزمان در شرایطی است که به نظر می رسید باتوجه به تقارن ماه مبارک رمضان و جام جهانی فوتبال در برزیل، اجرای طرح نمایش مسابقات فوتبال در سینماها می توانست به رونق سینماها و استقبال بیشتر از طرح اذان تا اذان کمک شایانی کند.

رئیس هیات مدیره انجمن سینماداران در این خصوص به جام جم گفت: در جلسه روز گذشته هیات مرکزی انجمن سینماداران به این نتیجه رسیدیم که به دلیل تقارن پخش مسابقات فوتبال با نمایش فیلم ها و دیرهنگام بودن زمان بازی ها، از اجرای طرح نمایش مسابقات فوتبال در سینماها انصراف دهیم. این مصوبه از سوی جمع یازده نفره هیات مرکزی انجمن سینماداران برای حمایت از فیلم های تولید داخلی اتخاذ شده است.

محمدقاصد اشرفی در پاسخ به این پرسش که آیا پخش مسابقات فوتبال به رونق سینماها و اجرای پررونق تر طرح ویژه ماه مبارک رمضان کمک نمی کرد، بیان کرد: اجرای طرح مسابقات جام جهانی فوتبال واقعا به رونق و اقتصاد سینما کمک می کرد، اما با هدف و نگاهی کلی تر به این نتیجه رسیدیم که برای یاری به صنعت سینمای کشور ازاجرای این طرح چشم پوشی کنیم. او این تصمیم و اقدام را به اظهارنظر صریح مقامات نیروی انتظامی درخصوص اجازه ندادن تماشای جام جهانی در سینماها بصورت مختلط مرتبط ندانست و افزود: این تصمیم کاملا به صورت مستقل از سوی سینماداران گرفته شده است.



۱۳۹۳/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...