نسخه چاپی

چراغ سبز مدیرعامل لیگ برتری برای جذب علی كریمی

مدیرعامل ذوب آهن گفت: «امیدوارم گل محمدی پاسخ اعتماد ما را با رساندن ذوب آهن به جایگاه واقعی اش یعنی صدر جدول بدهد.»

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، یکی از موفق ترین مدیران فوتبال کشورمان که در فصل نقل و انتقالات عملکرد موفق داشته و در پی جبران ناکامی در فصل گذشته است، احتمالا مانند چند سال قبل قصد دارد تیمش را برای رسیدن به یکی از رتبه های بالای جدول ببندد.



سعید آذری درباره شرایط تیم ذوب اهن صحبتهایی را بیان کرد که در ذیل می خوانید:



* وضعیت ذوب آهن بعد از گذشت حدود یک ماه از فصل نقل و انتقالات چگونه است؟

- خیلی آرام حرکت می کنیم و امیدواریم که این آرامش جواب بدهد و نتیجه آن را ببنیم. امیدواریم امسال یک تیم خوب را داشته باشیم و بر خلاف سال های اخیر به عنوان یکی از مدعیان مطرح شویم.



* به نظر می رسد روابط شما با رحیمی و تیم های تهرانی از لحاظ جابجایی بازیکنان بهتر شده است؟

- به هرحال من با رحیمی یک رابطه فامیلی هم دارم و در این مدت نیز چند باری او را ملاقات کرده ام. رابطه خوبی با مدیران استقلال و پرسپولیس که هر 2 اصفهانی هستند، داریم و در بحث نقل و انتقالات نیز بسیار اصولی رفتار می کنیم.



* در جذب بازیکنان چطور عمل کرده اید؟

- از زمانی که گل محمدی را به عنوان یک مربی جوان و موفق جذب کردیم، تمام اختیار نقل و انتقالات را به او دادیم تا بازیکنان مد نظر سرمربی را جذب کنیم. تا حالا نیز تا حدودی در این امر موفق بودیم و امیدوارم در طول فصل نیز گل محمدی پاسخ این اعتماد ما را با رساندن ذوب آهن به جایگاه واقعی اش یعنی صدر جدول بدهد.



* دهنوی را جذب کردید و قبلا از جذب علی کریمی نیز صحبت هایی انجام داده بودید؟

- دهنوی هم با نظر گل محمدی جذب شده و بازیکن خوبی به شمار می آید. علی کریمی هم اسطوره فوتبالی ایران است و هر کسی دوست دارد او در تیمش بازی کند. او سال گذشته در تراکتور بود و هر جایی باشد، برایش آرزوی موفقیت می کنم و علاقه خاصی به او دارم. ما مسعود حسن زاده را هم در اختیار گرفتیم و امیدوارم در برنامه 3 ساله ای که داریم، موفق باشیم.

۱۳۹۳/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...