نسخه چاپی

پاداش عجیب یك برزیلی به ملی پوشان ایران

خبرنگار یكی از شبكه های تلویزیونی برزیل كه در تمرین و محل نشست خبری بازیكنان و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران حضور داشت حركات عجیبی را از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، در جریان تمرین عصر چهارشنبه تیم ملی ایران در کمپ کورینتیانس در شهر سائوپائولو چندین رسانه خارجی حضور داشتند که گزارشگر تلویزیون Bandeirantes با پیراهن تیم ملی ایران بیشتر از بقیه به چشم می آمد.



مونیز سوارز گزارشگر برزیلی تلویزیون Bandeirantes که در حال تهیه برنامه ای به خصوص برای ایران بود در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ما از تیم ملی ایران حمایت می کنیم و فکر می کنم ایران و نیجریه از این گروه صعود خواهند کرد. در دیدار با آرژانتین همه برزیلی ها طرفدار ایران خواهند بود و یکصدا ایران را تشویق می کنند. مادربزرگ من از آرژانتین متنفر است، همه ما از ایران حمایت خواهیم کرد.



این خبرنگار همچنین در محل نشست خبری خسرو حیدری، سیدجلال حسینی و کارلوس کی روش حضور پیدا کرد و با توجه به اینکه یک خبرنگار برنامه کمدی بود اقدام به انجام حرکاتی عجیب و غریب کرد که برای خبرنگاران و کی روش تازگی داشت. این خبرنگار همچنین به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که در نشست خبری حضور داشتند پیشنهاد پاداش ویژه ای داد. این پاداش در صورتی به بازیکنان تعلق می گیرد که آرژانتین را شکست بدهند. البته او پاداش عجیبی به بازیکنان داد که نمی توان آن را عنوان کرد.

۱۳۹۳/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...