نسخه چاپی

سخنگوی وزارت امور خارجه تغییر می كند

افخم اگر چه در این مدت موفق به حفظ ثبات در سیاست رسانه ای وزارت خارجه شد اما همگرایی مورد نیاز این وزارتخانه در حوزه رسانه ها ایجاد نشد.

در حالي كه سخنگوی وزارت خارجه چند هفته ای است که به میان جمع رسانه ها نیامده است؛ چند روز پیش سیدمحمدعلی حسینی سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و سفیر سابق ایران در ایتالیا به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل دیپلماسی رسانه‌ای وزارت امور خارجه کشورمان منصوب شد.
به گزارش نما پیش از حسینی، مرتضی درزی‌رامندی مدیرکل دیپلماسی رسانه‌ای وزارت خارجه بود. رامندی در حال حاضر به عنوان سفیر ایران در اسلوونی مشغول به فعالیت است.
پیگیری خبرنگار ما نشان داد که تغییرات در وزارت خارجه در سطح مدیر کل دستگاه دیپلماسی نبوده و سخنگوی وزارت خارجه نیز در حال تغییر است.
شنیده ها حاکی است مرضیه افخم جای خود را به سید محمد علی حسینی می دهد تا وی تسلط کامل بر موضوع دیپلماسی رسانه ای وزارت خارجه داشته باشد.
مرضیه افخم اگر چه در این مدت موفق به حفظ ثبات در سیاست رسانه ای وزارت خارجه شد اما همگرایی مورد نیاز این وزارتخانه در حوزه رسانه ها ایجاد نشد.
کاردار سفارت ایران در کشورهای اردن، سوریه و ازبکستان، معاون اداره اول خاورمیانه عربی و شمال آفریقا، مدیرکل ارزیابی و نظارت وزارت خارجه، معاون حقوقی و بین‌المللی و سرپرست معاونت آسیا و اقیانوسیه این وزارتخانه از جمله مناصب حسینی در طی فعالیتش در وزارت امور خارجه است.

۱۳۹۳/۴/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...