نسخه چاپی

كواچ: می توانیم به فینال برسیم

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: بازی سختی مقابل لهستان پیش رو داریم و امیدوارم در مقابل این تیم هم مانند بازی با ایتالیا بازی كنیم.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، اسلوبودان کواچ در نشست خبری بعد از دومین مسابقه با ایتالیا که سه بر یک به سود ایران به پایان رسید، افزود: بازیکنان ایتالیا خیلی خوب هستند و سرویس های خوبی می زنند. بازی آسانی نبود اما خوشحالم که توانستیم قدرتمندانه بازی کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم با کسب امتیازات لازم مقابل لهستان به فینال لیگ جهانی صعود کنیم، گفت: چهار بازی سخت در برابر لهستان داریم و به نمایش خوب خود ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در باره شکست در ست سوم افزود: خیلی طبیعی است که پس از پیروزی در دو ست از دیگر بازیکنان نیز استفاده کنیم زیرا می خواهم به همه بازیکنان فرصت بدهم که خودشان را نشان دهند.

وی تاکید کرد: تصمیمی برای استفاده از دو لیبرو در مسابقات ندارم و برای هر بازی با توجه به شرایط همان مسابقه تصمیم گیری می کنم.

کواچ در باره احتمال صعود ایران به مرحله نهایی لیگ جهانی، گفت: نمی دانم به مرحله نهایی لیگ جهانی صعود می کنیم یا نه، اما می دانم که همیشه بیشترین تلاش خود را در مسابقه بعدی به کار می بریم.

وی تاکید کرد: باور دارم که می توانیم به فینال برسیم وگرنه نمی توانید از بازیکنان نیز توقع داشته باشید. همیشه روی بازی که در پیش داریم تمرکز می کنم و الان هیچ چیزی درباره لهستان نمی دانم. از همین امشب برایم بازی با ایتالیا تمام شد و تیم لهستان را بررسی می کنم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نیز در این نشست خبری گفت: تیم ایران نیاز به شش امتیاز بازی با ایتالیا داشت و موفق به کسب شد.

سعید معروف افزود: یکی از سخت ترین بازی های مرحله را پشت سر گذاشتیم زیرا نیاز زیادی به 6 امتیاز بازی با ایتالیا داشتیم.

وی با یادآوری کمک تماشاگران در بازی های ایران در تهران گفت: با کمک مردم توانستیم به این هدف برسیم.

وی در باره حریف ایران در هفته پنجم لیگ جهانی گفت: ایتالیا همیشه ایتالیاست و یکی از بزرگان والیبال جهان است. همیشه پیروزی مقابل این تیم برای ما خوشحال کننده است.

۱۳۹۳/۴/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...