نسخه چاپی

كی‌روش نگران تمركز بازیكنان مقابل بوسنی است

تیم ملی فوتبال ایران در حالی روز چهارشنبه برابر بوسنی به میدان می‌رود كه سرمربی این تیم نگران حفظ انگیزه بازیكنانش است.

به گزارش نما به نقل از مهر: تیم ملی فوتبال ایران هنوز هم از شانس صعود به مرحله دوم رقابتهای جام جهانی برخوردار است اما در بازی روز چهارشنبه مقابل بوسنی و هرزگوین نیاز به آنچه دارد که تاکنون در این دوره از جام جهانی انجام نداده است. گل زدن و پیروز شدن.

سایت "اپوچ تایمز" با انتشار گزارشی از وضعیت تیم ملی ایران، ضمن بیان این مطلب عنوان کرد: ایران بعد از تساوی بدون گل مقابل نیجریه، به خاطر بازی دفاعی خود مورد انتقاد قرار گرفت اما در بازی روز شنبه مقابل آرژانتین علاوه بر دفاع چندین موقعیت خوب را در ضد حمله به دست آوردند که در واپسن لحظات با گل مسی نتیجه را از دست دادند.

کارلوس کی‌روش که بعد از پایان جام جهانی به خاطر عدم حمایت‌های مالی از سوی دولت ایران پست خود را ترک خواهد کرد، در خصوص این بازی گفته است: نگرانی من این است که بازیکنانم تمرکز خود را در این بازی از دست ندهند.

تیم ملی ایران در این بازی نیاز به برد دارد تا شانس خود را برای صعود افزایش دهد چرا که نیجریه با یک تساوی برابر آرژانتین هم صعود خواهد کرد، بنابراین کی‌روش به احتمال فراوان ترکیب خود را تهاجمی خواهد کرد و باید منتظر حضور یک مهاجم دیگر کنار قوچان‌نژاد باشیم.

سافت سوسیچ سرمربی تیم ملی بوسنی درباره این بازی گفت: در شرایط کنونی برای ما خیلی سخت است که انگیزه بازیکنان را حفظ کنیم ولی باید به خوبی این بازی را پشت سر بگذاریم.

تونی سانجیچ مدافع میانی تیم ملی بوسنی نیز عنوان کرد: ما نیاز داریم که ایران را شکست دهیم تا سرمان را بالا بگیریم و به کشورمان بازگردیم.

۱۳۹۳/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...