نسخه چاپی

عجیب ترین ماجرای تیم ملی در جام جهانی

كار مزدك میرزایی در برزیل با یك گزارش 45 دقیقه ای و چند ارتباط با برنامه بیست چهارده كه در آن ها بیشتر درباره سشوار او صحبت شد تا فوتبال(!) به پایان رسید.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، یکی از عجیب ترین ماجراهای پیرامون تیم ملی در جام جهانی 2014، داستان گزارش بازی های این تیم در داخل ایران بود. از مدت ها پیش از آغاز جام جهانی، حضور مزدک میرزایی برای گزارش مستقیم دیدارهای ایران از ورزشگاه های برزیل در این کشور قطعی شده بود اما در جریان برگزاری جام اتفاقات به گونه دیگری رقم خورد.


در زمان برگزاری مسابقه اول ایران در مقابل نیجریه، مزدک میرزایی هنوز در ایران بود اما گزارش این مسابقه را به محمدرضا احمدی سپردند. مزدک پیش از بازی با آرژانتین سرانجام خودش را به برزیل رساند و نیمه اول این دیدار را با کیفیت صدای بسیار نامطلوب و عدم همزمانی صدا و تصویر گزارش کرد. کیفیت نازل این گزارش موجب شد عادل فردوسی پور در نیمه دوم مسابقه، کار گزارش را از استودیوی برنامه بیست چهارده بر عهده بگیرد. گزارش فردوسی پور در این مسابقه بسیار مورد توجه قرار گرفت.


عادل کمی بعد، به مخاطبان برنامه اش قول داد که بازی سوم را حتما با گزارش مزدک خواهند شنید اما این بار از همان ابتدا صدای خود فردوسی پور به عنوان گزارش بازی شنیده شد. مزدک میرزایی که مسیر طولانی سائوپائولو تا سالوادور را برای گزارش این دیدار طی کرده بود، در کنار تیم صداوسیما و فیلمبردارها، توسط ماموران به سمت درب های خروجی ورزشگاه هدایت شد. ظاهرا به این خاطر که تلویزیون ایران حق پخش دیدارها را به جای شبکه بی این اسپورت از یک کشور ثانویه خریده، اجازه گزارش مسابقات از محل ورزشگاه ها را ندارد.

کار مزدک میرزایی در برزیل با یک گزارش 45 دقیقه ای و چند ارتباط با برنامه بیست چهارده که در آن ها بیشتر درباره سشوار او صحبت شد تا فوتبال(!) به پایان رسید. در پروسه رقم خوردن یکی از بی خاصیت ترین سفرهای دنیا، مزدک تقصیر چندانی نداشت و مدیرانی مقصر بودند که مدتی قبل به او قول داده بودند در برزیل همه امکانات برایش فراهم شده باشد. علاوه بر موثر نبودن این گزارشگر در برزیل، غیبت او در تهران موجب شد تلویزیون یکی از بهترین های گزارشگری اش را از دست بدهد و بیشتر بازی های فوتبال بین خیابانی و علیفر تقسیم شوند!

مزدک میرزایی به همراه خبرنگارها به سائوپائولو بازخواهد گشت تا به زودی به سمت تهران عزیمت کند.

۱۳۹۳/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...