نسخه چاپی

انفجار منزل مسكونی 2 فلسطینی توسط صهیونیست ها

برخی منابع فلسطینی در الخلیل اعلام كردند كه نیروهای اشغالگر منزل خانواده های ۲ فلسطینی كه رژیم صهیونیستی مدعی است در ربایش ۳ اسرائیلی دست داشته اند، منفجر كردند.

به گزارش نما، تسنیم به نقل از خبرگزاری سما، منابع فلسطینی گزارش دادند که نیروهای اشغالگر پس از اعلام قتل 3 صهیونیست مفقود شده در الخلیل به منزل خانواده «القواسمی» و «ابو عیشه» در الخلیل یورش برده و منزل آنها را منفجر کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای زیادی منزل خانواده القواسمی را محاصره کرده و ساکنان آن را تخلیه و خانه را منفجر کردند و سپس به منزل عامر ابو عیشه رفتند تا منزل وی را نیز منفجر کنند.

سازمان شاباک مدعی است که مروان قواسمی(30 ساله) و عامر ابو عیشه(32 ساله) از فعالان حماس در الخلیل، مسئول ربایش 3 اسرائیلی در کرانه باختری هستند.

سه شهرک‌نشین اسرائیلی، دو هفته گذشته در نزدیکی شهر الخلیل در کرانه باختری ربوده یا مفقود شده بودند که جسد آنها شب گذشته پیدا شد.

« بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته پس از کشف اجساد این 3 صهیونیست ربوده شده در الخلیل، حماس را مسئول قتل آنها دانست و تهدید کرد که حماس بهای آن را پرداخت خواهد کرد.

در همین رابطه معاون وزیر خارجه اسرائیل، عصر دوشنبه بعد از کشف جسدهای سه سرباز این رژیم، طی سخنانی تهدید آمیز گفت: «از این پس، نمی‌دانم چه تعداد از سران حماس زنده خواهند ماند.»

۱۳۹۳/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...