نسخه چاپی

مهدوی‌كیا: در كل ایران استعدادی پیدا نكردم

مهدی مهدوی‌كیا كه برای بازی دوستانه تیم ملی جوانان و سپاهان به باشگاه سپاهان آمده بود در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی پیرامون حضور خود در فوتبال پایه كشور، اظهار‌كرد: بعد از اینكه فوتبال را كنار گذاشتم از طرف كنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان سفیر فوتبال پایه انتخاب شدم و همان زمان هم علی دوستی‌مهر سرمربی تیم ملی جوانان بود و خودم هم دوست داشتم اگر قرار است مربی شوم پله‌پله بالا بیایم و به همین دلیل این فرصت خوبی برای من بود تا بتوانم در فوتبال پایه هم كار كنم، البته همراه با كادر فنی تیم جوانان سراسر ایران را گشتیم.

به گزارش نما به نقل از ايسنا، وي با بيان اينکه دوستي مهر از من خواست به تيم‌ ملي جوانان بيايم گفت: من هم با علاقه‌اي که به مربي‌گري داشتم به اين تيم اضافه شدم و پس از آن براي پيدا کردن استعداد ورزشي به کل ايران سفر کردم که متأسفانه استعدادي پيدا نکردم و اين يکي از مشکلات بزرگ ما است.

هافبک سابق تيم ملي فوتبال درباره وضعيت بازيکنان سپاهاني حاضر در تيم‌ملي جوانان خاطرنشان‌کرد: خوشبختانه سپاهان در تيم‌هاي پايه فعال است و بيشتر اوقات 5 يا 6 بازيکن تيم‌ملي از سپاهان است و در جلسه‌اي که امروز با مديرعامل باشگاه داشتيم به اين موضوع مهم اشاره کرديم و از سپاهان خواستيم همچنان در اين حوزه فعال باشد، همانطور که اشاره کردم باشگاه سپاهان در فوتبال پايه فعال بوده است و هميشه چندتن از بازيکنان پايه تيم‌ملي از سپاهان بوده‌اند.

مهدوي‌کيا با تأکيد بر اهميت باشگاه داري بر تيم‌داري تصريح کرد: متأسفانه باشگاه‌ها در ايران فقط تيم‌داري مي‌کنند و تيم‌هاي معدودي مثل فولاد خوزستان و سپاهان باشگاه داري مي‌کنند و به تيم هاي پايه اهميت مي‌دهند که اميدوارم با تکميل ورزشگاه نقش جهان فعاليت‌هاي باشگاه سپاهان تکميل شود.

وي پيرامون محرم نويد‌کيا ادامه داد: نويدکيا در سال‌هاي فوتبال من به عنوان يک نابغه شناخته مي‌شد. او به دليل مصدوميت زانو نتوانست در بوخوم بازي کند و اگر آن مصدوميت برايش ايجاد نمي‌شد مي‌توانست آينده بسيار خوبي داشته باشد. او يکي از بهترين بازيکنان سپاهان است که پاس‌هاي تأثيرگذاري در بازي مي‌دهد و از هوش بالايي نيز برخوردار است و هرگاه در تيمي بوده به آن تيم کمک کرده است. حق نويدکيا بود که در بزرگترين تيم‌هاي دنيا بازي کند.

مدير فني تيم ملي فوتبال جوانان پيرامون ديدار پاياني جام حذفي فصل 91-92 پرسپوليس و سپاهان که منجر به خداحافظي‌اش شد، اظهار کرد: آن ديدار هميشه در ذهن من باقي مي‌ماند و يکي از آن مسابقاتي بود که من هرگز فراموش نمي‌کنم؛ در آن مسابقه پس از دور آخر رفتار تماشاگران سپاهان و تشويق آن‌ها مرا به وجد آورد و اين بازي تا ابد در ذهنم به يادگار باقي مي‌ماند.

وي درباره شهر اصفهان خاطرنشان‌کرد: من به شهر اصفهان علاقه خاصي دارم و دوست دارم مدتي در آن زندگي کنم. در چند سال گذشته من همراه خانواده سفري به اين شهر زيبا داشتم و از تمام آثار تاريخي اصفهان بازديد کردم که پس از آن به اهميت زياد اين شهر پي بردم.

مهدوي‌کيا با اشاره به خشکي زاينده رود تصريح‌کرد: اين مسئله موضوع آزار دهنده است که باعث ناراحتي بسيار مردم شده است، اميدوارم هر چه زودتر اين مشکل بر طرف شود و آب بار ديگر به اين شهر بازگردد و در زاينده رود جاري شود.

۱۳۹۳/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...