نسخه چاپی

خشونت در مصر 22 زخمی به جای گذاشت

منابع وزارت بهداشت مصر اعلام كردند دستكم بیست و دو نفر در درگیری میان نیروهای امنیتی مصر و طرفداران محمد مرسی، رئیس جمهور بركنار شده این كشور، زخمی شدند.

به گزارش نما، واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری شین هوا از قاهره ، محمد سلطان، از مسئولان وزارت بهداشت مصر، در بیانیه ای اعلام کرد هفده معترض مصری جمعه در منطقه عین الشمس قاهره،‌ یک نفر در شهر جیزه و چهار نفر نیز در استان الفیوم در درگیری با نیروهای امنیتی و پلیس زخمی شدند. وی افزود اکثر این زخمی ها پس از دریافت مراقبت های لازم از بیمارستان مرخص شدند و فقط پنج نفر در قاهره ، یک نفره در جیزه و یک نفر نیز در الفیوم همچنان تحت درمان هستند.

وزارت کشور مصر نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد پنج نفر روز جمعه در خانه ای در الفیوم در حالی که بمب های دست ساز درست می کردند، بر اثر انفجار این بمب ها کشته شدند. طبق این بیانیه، قربانیان همگی از اعضای جنبش اخوان المسلمین بودند.

تظاهرات اعتراض آمیز روز جمعه در شهرهای مختلف مصر برگزار شد. روز پنجشنبه نیز به مناسبت سالگرد برکناری محمد مرسی از مقام ریاست جمهوری توسط ارتش ، تظاهرات گسترده ای در حمایت از مرسی برگزار شد.

۱۳۹۳/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...