نسخه چاپی

موج جدید بارش باران در تهران

كارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به آغاز روند نسبی افزایش دمای هوا در كل كشور، گفت:‌ پیش‌بینی می‌شود امروز شاهد بارش پراكنده باران به خصوص در ارتفاعات و مناطق شمالی پایتخت باشیم.

به گزارش نما به نقل از فارس: فریبا گودرزی در گفت‌وگویی درباره شرایط جوی کشور اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود که طی سه روز آینده در استان‌های واقع در شمال غرب کشور، دامنه‌های غربی و مرکزی البرز از جمله استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، غرب سواحل و همچنین ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد رخ دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی روز جاری در دامنه‌‌های مرکزی و جنوبی زاگرس بارش پراکنده باران رخ می‌دهد، ادامه داد: انتظار می‌رود که در مناطق واقع در جنوب کشور از جمله جنوب استان‌‌ سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، مناطقی از هرمزگان و همچنین شرق فارس شاهد رگبار و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد باشیم.

وی اضافه کرد: بارش‌ها در استان‌های واقع در شمال غرب کشور به شکلی است که انتظار می‌رود در این مناطق شاهد آبگرفتگی معابر عمومی و همچنین بالا‌‌آمدن آب رودخانه‌‌‌ها باشیم.

گودرزی درباره شرایط جوی پایتخت بیان داشت: امروز آسمان تهران کمی ابری و در پاره‌ای نقاط نیمه ابری خواهد بود، ضمن آنکه بارش‌ها در مناطق شمالی و ارتفاعات این استان طی روز جاری تداوم خواهد یافت.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش پراکنده باران در سایر نقاط پایتخت همراه با وزش باد طی روز جاری دور از انتظار نخواهد بود، گفت: دمای هوای تهران امروز نسبت به روز گذشته 3 درجه افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود از امروز شاهد روند نسبی افزایش دمای هوا در کل کشور باشیم.

۱۳۹۳/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...