نسخه چاپی

واكنش ۳ بازیكن لهستان به دومین پیروزی مقابل ایران

عکس خبري -واکنش ? بازيکن لهستان به دومين پيروزي مقابل ايران

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پاوِل زاتورسکی در مورد چهارمین دیدار ایران و لهستان در لیگ جهانی اظهار داشت: ما در این ۲ بازی از حمایت تماشاگران‌مان برخوردار بودیم. در خانه بازی می‌کردیم و با زدن سرویس‌های خیلی خوب و عملکرد بهتر در دریافت موفق شدیم خود را به یک قدمی صعود برسانیم.

وی افزود: در ایران در میان ۱۲ هزار نفر تماشاگر فعال و پرشور پیروزی غیر ممکن بود. تماشاگران ایران جو سختی را در سالن به وجود می آوردند و حمایت قاطعی از تیم‌شان می‌کردند. ما هم در خانه با استفاده از تماشاگران‌مان موفق شدیم با بر طرف کردن نقاط ضعف‌مان در این ۲ بازی خانگی پیروز شویم و حداکثر امتیازات را به دست آوریم.

آندره‌ ورونا بازیکن شماره ۸ تیم ملی لهستان نیز در این باره گفت: با توجه به این که نتیجه این بازی برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار بود. تمام تلاش‌مان را برای پیروزی به کار گرفتیم، چون چیزی برای از دست دادن نداشتیم به همین خاطر تمام توان خود را برای شکست ایران و هموار کردن شرایط صعودمان به مرحله نهایی به کار گرفتیم.

وی در ادامه افزود: ایران در سرویس عملکرد خوبی از خود نشان نداد و چون ما آماده‌تر بودیم توانستیم آنها را شکست دهیم. در حال حاضر برای صعود فقط منتظر نتیجه بازی ایتالیا و برزیل هستیم.

همچنین فابین دژیزگا در مورد پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل ایران در آخرین دیدار مرحله بین قاره‌ای مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۴ اظهار داشت: ما خیلی خوب سرویس زدیم و دریافت ایران را با مشکل روبرو کردیم. در واقع روز ما بود و واقعا خوب ظاهر شدیم.

وی افزود: ما به ۶ امتیاز این ۲ بازی نیاز داشتیم و با توجه به اینکه در خانه مقابل تماشاگران خودی بازی می‌کردیم تمام تلاش خود را برای ارائه بازی بهتر و کسب این ۶ امتیاز انجام دادیم.

۱۳۹۳/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...