نسخه چاپی

رسوایی مدیر فروش بلیت‌های مسابقات جام جهانی

پلیس اینترپل نیز مأموران خود را در سراسر كشورها از جمله برزیل، انگلستان و ایرلند به حالت آماده‌باش درآورده تا به جست‌وجوی او بپردازند.

به گزارش نما به نقل از ایران، مدیر انگلیسی و مسئول اصلی فروش بلیت‌های مسابقات جام جهانی 2014 برزیل به اتهام سوءاستفاده و کلاهبرداری 90 میلیون یورویی در فروش بلیت تحت تعقیب قرار گرفت. به‌ گزارش پلیس «ریودوژانیرو» ساعاتی پس از افشای این کلاهبرداری بزرگ «ری ولان» مدیر فروش بلیت‌های مسابقات جام‌جهانی، از هتل اختصاصی خود در ریودوژانیرو گریخت.


براساس تحقیقات انجام شده این مرد پنهانی و به‌طور غیر قانونی چندین برابر بیشتر از حد مقرر بلیت به مشتریان فروخته است. در همین رابطه پلیس برزیل 11 نفر را به اتهام همکاری با «ولان» شناسایی و دستگیر کرده است. «فابیو بارکی» از مقام‌های ارشد پلیس برزیل در این خصوص به خبرنگاران گفت: دوربین‌های امنیتی هتل محل اقامت ری‌ولان لحظه خروج او را ثبت کرده‌اند. وی افزود: تحقیقات و جست‌وجوهای پلیس برزیل برای یافتن اثر و نشانه‌ای از مدیر کلاهبردار همچنان ادامه دارد.



پلیس اینترپل نیز مأموران خود را در سراسر کشورها از جمله برزیل، انگلستان و ایرلند به حالت آماده‌باش درآورده تا به جست‌وجوی او بپردازند. در همین رابطه پلیس از 50 هزار تماس تلفنی مشکوک پیش از آغاز مسابقات جام جهانی در ریودوژانیرو خبر داده که به احتمال زیاد برای خرید و فروش پنهانی بلیت‌های مسابقات انجام شده است.

۱۳۹۳/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...