نسخه چاپی

سینماهای كشور 4 روز تعطیل می‌شوند

سخنگوی شورای صنفی نمایش از تعطیلی 4 روزه سینما به مناسبت شب‌های قدر و آغاز اكران عید فطر پس از این ایام خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس: سخنگوی شورای صنفی نمایش از تعطیلی 4 روزه سینما به مناسبت شب‌های قدر و آغاز اکران عید فطر پس از این ایام خبر داد.

غلامرضا فرجی در گفت‌وگویی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: از ساعت 18 بعدازظهر روز چهارشنبه 25 تیرماه مصادف با هجدهم ماه مبارک رمضان (شب احیا) کلیه سینماهای کشور به مدت 4 روز و تا پایان شب‌های قدر تعطیل خواهند بود.

وی افزود: روزهای 18،19،20،21 ماه ما مبارک رمضان مصادف با 25 تا 28 تیرماه کلیه سینماهای کشور تعطیل به مناسبت شب‌های قدر تعطیل هستند و از صبح روز یکشنبه 29 تیرماه مجددا فعالیت سینماها آغاز خواهد شد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش همچنین در خصوص زمان آغاز اکران عید فطر نیز گفت: از صبح روز چهارشنبه اول مرداد ماه اکران 5 فیلم عید فطر در سینماهای کشور آغاز خواهد شد.

فیلم‌های سینمایی «امروز» در گروه استقلال، «کلاشینکف» گروه آفریقا،«فرشته‌ها با هم می‌آیند» گروه آزادی، «آذر شهدخت پرویز و دیگران» گروه فرهنگ و «رد کارپت» گروه قدس 5 فیلم اکران عید فطر هستند که از میان این فیلم‌ها «رد کارپت» از 5 تیرماه اکران خود را آغاز کرده است و قرار است تا سه هفته پس از اکران عید فطر روی پرده بماند و پس از آن «شهر موش‌ها2» جایگزین این فیلم خواهد شد.

۱۳۹۳/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...