نسخه چاپی

بیانیه آیت‌الله جنتی در محكومیت كشتار مردم غزه

سران كشورهای مرتجع عرب چشم خود را بر جنایات صهیونیست‌ها بسته‌اند

به گزارش نما به نقل از تسنیم، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای، جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه را محکوم و از سکوت سران کشورهای مدعی حقوق بشر انتقاد کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

در حالی که مسابقات جام جهانی فوتبال در حال برگزاری است و رسانه‌ها، افکار عمومی مردم دنیا را درگیر این مسابقات کرده‌اند، بار دیگر رژیم خون‌خوار صهیونیستی به بهانه‌ای واهی از این فرصت سوءاستفاده کرده و جنایات وحشیانه‌ای را علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه آغاز کرده است.

رژیم وحشی اسرائیل در سکوت کشورهای مدعی آزادی و حقوق بشر با زیر پا گذاشتن تمام اصول و قواعد بین‌المللی و انسانی، فجیع‌ترین جنایات را علیه مردم بی دفاع غزه انجام می‌دهد و زنان و کودکان بی گناه بسیاری را به خاک و خون می‌کشد.

سران کشورهای مرتجع عرب نیز که پیش‌تر علیه جبهه مقاومت در سوریه و عراق متحد شده و از هیچ حمایت و پشتیبانی از گروهک‌های تروریستی به ویژه داعش دریغ نکرده‌اند، امروز چشم‌های خود را به جنایات فجیع صهیونیست‌ها بسته‌اند و در حالی که مردم مظلوم غزه به شدت در تأمین مایحتاج خود به ویژه دارو با مشکل روبرو هستند، کمترین حمایتی از آنها انجام نمی‌دهند.

اما مردم غزه بدانند که این جنایات از نظر انسان‌های آزاده و عدالت‌خواه جهان پوشیده نیست و ما آنها را فراموش نمی‌کنیم و همواره از آنها حمایت خواهیم کرد و تنها راه مقابله با اسرائیل جنایتکار را مقاومت و اتحاد می‌دانیم و به وعده خداوند متعال که همان پیروزی حق بر باطل است، ایمان داریم و انشاء‌الله به فضل پروردگار نابودی این غده سرطانی و محو آن از کره خاکی نزدیک است.

۱۳۹۳/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...