نسخه چاپی

كری‌خوانی آبی‌ها برای فینال جام‌جهانی

بازیكنان تیم فوتبال استقلال در اردوی خود در تركیه بازی تیم های ملی آرژانتین و آلمان را تماشا كردند كه در این بین اكثر بازیكنان این تیم طرفدار آلمان بودند.

به گزارش نما به نقل از مهر، اعضای تیم فوتبال استقلال که در استانبول ترکیه اردوی تدارکاتی خود را تشکیل داده‌اند بازی فینال جام جهانی را تماشا کردند و به کری خواندن با یکدیگر پرداختند. در این بین طرفداران تیم ملی آلمان به مراتب بیشتر از آرژانتینی های استقلال بودند.

یکشنبه شب گذشته اردوی استقلال تحت تاثیر فینال جام جهانی قرار داشت. اکثر بازیکنان در اتاق های خود بازی را دنبال می‌کردند و امیر قلعه‌نویی که طرفدار تیم ملی آلمان بود به همراه چند تن از اعضای کادر فنی در لابی هتل تقابل آلمان و آرژانتین را نظاره‌گر بود. افجه‌ای سخنگوی باشگاه و رضا رجبی آنالیزور استقلال طرافداران تیم ملی آرژانتین بودند. اکثر بازیکنان استقلال هوادار آلمان بودند و احتمال می دادند تا این تیم پیروز فینال باشد.

تیم فوتبال استقلال امروز تمریناتش را پی می‌گیرد و فردا در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم یو اس ام الجر الجزایر می‌رود که قهرمان لیگ این کشور شده است. مسئولان این تیم در تلاش هستند تا یک بازی دیگر را هم در اردوی ترکیه برگزار کنند.

یک بازیکن ایتالیایی نیز در تمرینات تیم استقلال حضور دارد و تا پایان اردوی ترکیه تکلیف او برای حضور در جمع آبی‌پوشان مشخص می‌شود.

۱۳۹۳/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...