نسخه چاپی

تخریب مزارع آلوده پایتخت تا پایان تیر

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینكه هنوز 90 هكتار از مزارع كشاورزی با آب‌های آلوده آبیاری می‌شود، گفت: تا پایان تیرماه سال جاری این مزارع تخریب خواهند شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، هدایت‌الله جمالی‌پور با بیان اینکه سلامت مردم در اولویت همه مسئولین کشور قرار دارد، گفت: موضوع سبزیجات و میوه‌های آلوده نیز در دستور کار فرمانداری شهرری قرار دارد و تاکنون 742 هکتار زمینی که از آب آلوده برای آبیاری استفاده می‌شد با مدیریت و تمهیداتی که در امر مبارزه با تهدیدات سلامت انجام شد، به کمتر از 90 هکتار رسیده است و امیدواریم این مساحت تا پایان تیرماه به صفر برسد.

وی با تأکید بر اینکه هشدارهای لازم به متخلفین داده شده است، گفت: احکام قضایی برای کشاورزان متخلف صادر شده و هم‌اکنون در دست نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی است و امیدواریم به سرعت مسئله برخورد با این افراد پیگیری شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه تأکید کرد: برنامه جدی برخورد با متخلفین و تولیدکنندگان سبزیجات و میوه‌های آلوده از هفته گذشته در دستور کار قرار گرفته و شورای تأمین شهرستان نیز در این مسئله ورود کرده است.

وی افزود: ما سعی می‌کنیم رفع این خطر با مشارکت کشاورزان انجام شود و کار به برخوردهای امنیتی نرسد از این رو هشدارهایی برای جمع‌آوری و تخریب مزارع تا پایان این هفته ابلاغ شده است و در صورت عدم توجه کشاورزان حتماً دستگاه انتظامی و ضابطین برخورد جدی خواهند کرد.

۱۳۹۳/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...