نسخه چاپی

انتشار شفاف هزینه های اردوی استقلال در تركیه

باشگاه استقلال در راستای تاكید وزیر ورزش و جوانان در شفاف سازی هزینه ها میزان هزینه های اردوی تركیه را 45 هزار دلار(حدود 13میلیارد و 500 میلیون ریال) از محل اسپانسرینگ (بخش خصوصی) اعلام كرد.

به گزارش نما، تیم فوتبال این باشگاه بنا به برنامه ریزی و درخواست کادرفنی برای آماده سازی هرچه بهتر خود برای رقابت های لیگ برتر از 17 تا 27 تیرماه اردویی به مدت 11 روز در منطقه مسلمان نشین پندیک واقع در 20 کیلومتری استانبول ترکیه برگزار کرد.

تعداد اعضای تیم شامل کادر فنی، بازیکن، تدارکات، پزشکی، رسانه و همراه در مجموع 40 نفر بوده است.

تمامی هزینه ها شامل اسکان درهتل 5 ستاره، تغذیه، دو بازی تدارکاتی، کمپ بسیارمناسب مجهز به زمین چمن، سالن بدنسازی، استخر، سونا و کلیه امکانات تمرینی و همچنین حمل و نقل بوده و در مجموع حدود 45 هزار دلار دلار جهت اردوی 11روزه به تعداد 40 نفر با بهترین امکانات رفاهی و تمرینی هزینه شده است.

هزینه های پروازی رفت و برگشت این اردو رایگان بوده و بلیت های هر 40 مسافر توسط شرکت هوایی اطلس جت به عنوان حامی مالی این اردو صادر شده است.

دلایل مهم انتخاب ترکیه به عنوان محل برگزاری اردو، هوای مناسب در این فصل از سال، دوری بازیکنان از حاشیه های جانبی، تمرکز و آمادگی فنی و نظارت بیشتر کادرفنی روی بازیکنان، کیفیت مناسب رفاهی و تمرینی در سطح استانداردهای اروپایی شامل هتل و مجموعه ورزشی، تغذیه مناسب و شرعی و شباهت طبخ آن به غذاهای ایرانی، برگزاری دو دیدار تدارکاتی با دو تیم مطرح ترکیه (نماینده ترکیه در جام یوفا 2014 ) و الجزایر ( قهرمان لیگ الجزایر)، نیازنداشتن به صدور روادید و تخفیف در هزینه های اقامتی و تامین هزینه های بلیت هواپیما توسط حامی مالی است.

برگزاری اردویی در این سطح کیفی، کمی و هزینه ای در داخل کشور امکان پذیر نیست و با توجه به سیاست های مجلس شورای اسلامی و وزارت ورزش و جوانان در ممنوعیت ارتزاق باشگاههای ورزشی از بودجه دولتی و شفاف سازی هزینه ها،باشگاه برای برگزاری این اردو وکلیه هزینه های خود از هیچگونه اعتبار وبودجه ریالی و دلاری دولتی استفاده نکرده وتمامی هزینه های این اردو توسط حامی مالی پرداخت شده است.

باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خود را موظف می داند با پیروی از نص صریح قانون، از هرگونه هزینه از محل بیت المال جلوگیری کرده و با انتشار هزینه ها و شفاف سازی آن گام بلندی در سالم سازی فضای فوتبال بردارد.

۱۳۹۳/۴/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...