نسخه چاپی

كفاشیان: كی‌روش 20 مرداد در تهران است

علی كفاشیان درباهر برگزاری مراسم برترین‌های لیگ برتر اظهار كرد: خوشحالم كه چنین مراسمی با این كیفیت برگزار شد و از برترین‌های لیگ تجلیل به عمل آمد. مطمئن باشید ما سال‌های بعد می‌توانیم شاهد برگزاری باكیفیت‌تر این مراسم باشیم.

به گزارش نما به نقل از ايسنا، رييس فدراسيون فوتبال در ادامه صحبت‌هاي خود در پاسخ به سوالي درباره برکناري رييس هيات فوتبال استان تهران توسط مديرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: من هم اين خبر را شنيده‌ام اما قضيه‌ درباره برکناري نيست. رييس هيات فوتبال استان تهران بايد تا جلسه بعدي برگزاري انتخابات هيات استان تهران در پست خود حضور داشته باشد و پس از آن مي‌توان شاهد حضور ديگر افراد در اين پست بود.

کفاشيان درباره حضور کي‌روش در ايران نيز گفت: کي‌روش روز 20 مرداد به ايران مي‌آيد و قرارداد ما با او تقريبا نهايي شده است.

او در پاسخ به سوالي در مورد آخرين وضعيت حق پخش تلويزيوني رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال نيز گفت: صداوسيما در زمينه حق پخش نامه‌اي را به ما داده اما مبلغ پيشنهاد داده شده توسط آن‌ها را ما قبول نکرده‌ايم. اين مبلغ تنها کمي بيشتر از مبلغ سال گذشته است که مورد قبول ما قرار نگرفت.

کفاشيان در پاسخ به اين سوال که در صورتي که حق پخش تلويزيوني به فدراسيون فوتبال پرداخت نشود آيا فدراسيون مانع پخش رقابت‌هاي ليگ مي‌شود نيز گفت: رقم پيشنهادي با رقم مد نظر ما فاصله زيادي دارد اما مطمئنا اگر اين اتفاق بيفتد و ما به تفاهم لازم نرسيم، نمي‌توانيم دوربين‌ها را به ورزشگاه‌ها راه دهيم. اميدواريم اين حق فوتبال هرچه زودتر پرداخت شود.

۱۳۹۳/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...