نسخه چاپی

مرگ وحشتناك كودك هندی در دیگ جوشان

پسربچه سه ساله هندی با افتادن در دیگ جوشان شربت به‌ طرز دردناكی جان باخت.

به گزارش نما به نقل از ایران، «دِو» کوچولو که با خانواده‌اش در دهلی زندگی می‌کرد روز حادثه در آغوش مادرش بود که ناگهان یک موتورسه چرخه مسافری با سرعت به آن‌ها برخورد کرد.



در اثر این تصادف تعادل مادر «دو» به‌هم خورد و در یک لحظه پاهایش لغزید و کودک خردسالش از آغوشش به چند متر دور‌تر و درست داخل دیگ جوشان شربت در بیرون یک شیرینی‌فروشی پرتاب شد. در حالی که کودک خردسال از درد جیغ می‌کشید و مادر نالانش فریاد کشان سعی در نجات او داشت، هیچ‌کس برای کمک نیامد و «دو» کوچولو در بهت و وحشت مادرش در دیگ جوشان مرگ تدریجی و هولناکی را تجربه کرد.



دقایقی پس از این اتفاق گروه‌های امداد و نجات از راه رسیدند و مادر مجروح را که دست و بازویش سوخته بود به بیمارستان بردند. خانواده این پسر کوچولو که داغ از دست دادن فرزندشان را به‌دل داشتند به دادگاه عالی هند شکایت کردند و قاضی دادگاه پس‌از بررسی مدارک، حکم به منع موقت رفت و آمد موتورسه چرخه‌ها در خیابان‌های شهر داد.



راننده خاطی که عامل این تراژدی دردناک بود از محل گریخته است و از آنجا که معمولاً مشخصات شناسایی راننده سه‌چرخه‌ها در هیچ ارگانی ثبت نمی‌شود پلیس امیدوار است با کمک شاهدان و چهره‌نگاری راننده او را دستگیر کند. به‌گفته بازرس ویژه پرونده، دادگاه رسیدگی کننده به پرونده تخلفات موتورسه چرخه‌های هندی دو هفته دیگر برگزار می‌شود و احتمال اینکه این نوع وسیله به طور کامل از حمل و نقل عمومی این کشور حذف شود چندان غیر محتمل به‌نظر نمی‌رسد.

۱۳۹۳/۵/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...