نسخه چاپی

بسكتبال نوجوانان غرب آسیا

شكست ملی‌پوشان ایران مقابل عراق

تیم‌ نوجوانان ایران بازی سوم خود از سری مسابقات قهرمانی زیر ۱۵ سال غرب آسیا مقابل تیم عراق را واگذار كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، شروع بازی با برتری بازیکنان ایران همراه بود. ملی‌پوشان نوجوان کشورمان موفق شدند در دقایق ابتدایی چند امتیاز از حریف خود پیش بیفتند اما بازیکنان عراق در اواخر کوارتر اول موفق شدند امتیازات عقب افتاده را جبران کنند و با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ به برتری برسند. در کوارتر دوم بازیکنان عراقی بهره بیشتری از موقعیت‌های به دست آمده بردند و توانستند با نتیجه ۳۸ بر ۳۳ نیمه نخست بازی را با پیروزی به رختکن بروند.

در نیمه دوم بازیکنان ایران رفته رفته بر بازی مسلط شدند و با توپ‌های بیشتری که وارد سبد عراق کردند در ثانیه‌های پایانی کوارتر سوم موفق شدند با ۲ پرتاب پنالتی محمد روحی بازیکن شماره ۴ ایران بازی را در نتیجه ۵۵ به تساوی بکشاند اما بازیکن عراق با یک فرار و ۲ امتیازی که به دست آورد باعث شد تا برتری تیم عراق در پایان کوارتر سوم بازی هم ادامه داشته باشد و با وجود اینکه ایران در این تایم از بازی با نتیجه ۲۲ بر ۱۹ به برتری رسید در مجموع ۵۷ بر ۵۵ از حریف خود عقب افتاد.

در کوارتر پایانی بازیکنان ایران خیلی زود ۲ امتیاز را جبران کردند در این شرایط بازی به صورت پایاپای و با نتیجه مساوی در جریان بود که بازیکن عراق با یک پرتاب ۳ امتیازی ۶۲ بر ۵۹ تیمش را پیش انداخت و در ادامه نیز بازیکنان عراق موفق شدند حتی اختلاف را به ۱۰ امتیاز هم برساندند اما بازیکنان توانمند و جنگنده ایران تا لحظه پایانی از تلاش دست بر نداشتند و با یک پرتاب ۳ امتیازی کامیار برنجیان در ۲ ثانیه پایانی و کسب امتیاز ۷۵ بازی را به تساوی کشاندند تا در نهایت وقت‌های اضافه تعیین کننده برنده این دیدار باشد.

بازیکنان نوجوانان ایران و عراق بازی نفسگیر و زیبایی را به نمایش گذاشتند و این بازی پایاپای در اورتایم نیز با نتیجه مساوی دنبال شد که در نهایت با یک پرتاب ۳ امتیازی با نتیجه ۸۵ بر ۸۰ به سود عراق خاتمه یافت.

البرز حسن زاده و محمودی ۲ بازیکن تاثیرگذار ایران به دلیل ۵ فوله شدن در کوارتر چهارم بازی نتوانستند تیم ملی ایران را در لحظات حساس همراهی کنند.

تیم عراق فردا در روز پایانی با سوریه دیدار می‌کند و تیم ملی ایران هم به مصاف لبنان خواهد رفت.

۱۳۹۳/۵/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...